برای دفع توطئه‌های دشمنان باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم.

تاریخ انتشار:

انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم، و عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از ایرنا، دکتر محمدهادی فلاح‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب در آیین باشکوه جشن بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد خاطره امام راحل و شهدا گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی حضور و پایبندی مردم به حفظ ارزش‌های اسلام، انقلاب، امام راحل و شهدای والامقام است. 

فلاح‌زاده با بیان اینکه عید فطر، عاشورا و اربعین حسینی نماد مذهبی ما است، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد ملی و دینی ما است و مبین پیوند ما با انقلاب اسلامی، ارزش های امام راحل و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و انسجام جامعه است و لذا برای دفع توطئه‌های دشمنان باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم.
عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهم اسفند ماه امسال گفت: انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم و عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است و مسابقه‌ای برای خدمت است.
فلاح زاده اضافه کرد: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، عقلی و انقلابی و نماد وحدت است، شاخص‌های مشارکت در برگزاری انتخابات باعث حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام می‌شود .
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه مردم تلاش کنند به فرد اصلح رای بدهند، خاطر نشان کرد: مؤلفه‌ دموکراسی در جمهوری اسلامی انتخابات است و هدف دشمنان این است که صندوق و نماد دموکراسی را از مردم بگیرند و مشارکت مردم را کاهش بدهند.
وی تاکید کرد: جامعه ما نه جامعه ضد انقلاب است، و نه جامعه ضد دین و برانداز است، جامعه از بعضی از کم کاری‌ها، بدرفتاری‌ها و قوم و خویش بازی‌ و رفاقت بازی‌ها رنج می‌برد، مردم ما طرفدار اسلام ، امام حسین (ع) و حضرت زهرا (س) هستند و در مناسبت‌های مختلف حضورشان را نشان می‌دهند.
در این آیین معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ، امام جمعه ، فرماندار و قشرهای مختلف مردم ابرکوه حضور داشتند.