حضور مسئولان ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش وپرورش در دانشگاه

تاریخ انتشار:

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب دو نفر از مسئولان ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش ضمن حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب با حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر جعفرطیاری قائم‌مقام ریاست آن دیدار کردند.

آقایان حسین درودی و علیرضا رحیمی در این دیدار، هدف از حضورشان را آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های علمی دانشگاه ادیان و مذاهب و بهره‌گیری از آن در ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش عنوان کردند.

درودی و رحیمی در این دیدار خواستار آغاز روابط علمی و همکاری عملی میان دو طرف در راستای تأمین نیروی مجرب لازم برای اجرای برنامه‌های آموزشی و تقریبی ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر جعفرطیاری قائم‌مقام ریاست دانشگاه ادیان و مذاهب نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی به میهمانان با اشاره به تحصیل صدها دانشجو در رشته‌های گوناگون در دانشگاه ادیان و مذاهب ظرفیت‌های این دانشگاه را مطلوب دانست و اظهار داشت: بسیاری از این دانشجویان می‌توانند در تبلیغ صحیح دین و نیز مبارزه با شبهات و جریان‌های معاند برای آموزش دانش آموزان به کار گرفته شوند.

ایشان در پایان بر آمادگی کامل دانشگاه برای همکاری با ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش درزمینهٔ برگزاری دوره‌های تبلیغی و آموزشی در همه سطوح تأکید کرد.

آقایان حسین درودی و علیرضا رحیمی پیش‌ازاین دیدار همچنین از سایر بخش‌های دانشگاه ازجمله دانشکده‌ها و کتابخانه آن دیدن کردند.

مطالب مشابه