با حضور خانواده مرحوم فرج الله سلحشور؛

کتاب‌«سلحشور» در قم رونمایی شد

تاریخ انتشار:

«کتاب‌ سلحشور ،روایت یک هنرمند جهادی» به نویسندگی معین عارفی با محوریت خاطرات و زندگی هنری فرج الله سلحشور کارگردان فقید تلویزیون و سینمای ایران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار دانشکده علوم اجتماعی،ارتباطات و رسانه،در مراسمی با حضور خانواده مرحوم فرج الله سلحشور از کتاب سلحشور ،روایت یک هنرمند جهادی رونمایی شد.

این کتاب به نویسندگی معین عارفی با استفاده از روش کتابخانه‌ای به خاطرات و زندگی هنری فرج الله سلحشور کارگردان فقید تلویزیون و سینمای ایران می‌پردازد.

در این کتاب که از سوی انتشارات راهیار به چاپ رسیده بیشتر به فیلم یوسف پیامبر و وقایع مربوط به آن پرداخته شده است.

حجت‌الاسلام بصیر سلحشور، فرزند مرحوم فرج الله سلحشور با بیان اینکه پدر بارها اعتراف کرده بودسینماگر نیست و یک مبلغ است،گفت:حضرت آقا مدام از تولید علم صحبت می کنند باید در حوزه سینما هم تولید علمی داشته باشیم.

دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد:بابا همیشه اعتقاد داشت آن چیزی که شما یاد می گیرید وحی منزل نیست که عینا تکرار و دنبال کنید فکر نکنید با اینها کامل شده اید؛ متاسفانه برخی توهم دارند که اگر فیلمی ساختند و هالیوودی ها جایزه دادند پس بهترین هستند درحالی که هالیوود بسیار پیشرفته و جلو است و این آثار حتی در رده های پایین شان هم مقبول نیست ما نباید چشم به هالیوود داشته باشیم خودمان را جلو بکشیم و خلاقانه کار کنیم.

مطالب مشابه