مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با ریاست دانشگاه دیدار کرد

تاریخ انتشار:

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب حجت الاسلام و المسلمین یحیی کمال مدیرکل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عصر پنج شنبه 21 اردیبهشت با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب با حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین یحیی کمال ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، هدف از این دیدار را آشنایی بیشتر با ظرفیت های علمی دانشگاه ادیان و مذاهب و بهره گیری از آن در امر تبلیغ عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت شناخت و مبارزه با آسیب های اجتماعی، یکی از آسیب های اجتماعی کمتر توجه شده را بحث انحرافات مذهبی و نیز اختلافات فرقه ای بین مذاهب دانست و بر ضرورت مبارزه مستقیم با این آسیب ها از راه تبلیغ تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین یحیی کمال در این دیدار خواستار آغاز روابط علمی و همکاری میان دو طرف در راستای تامین نیروی مجرب لازم برای اجرای برنامه های تبلیغی این دفتر به ویژه در بخش تبلیغ تخصصی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب نیز در این دیدار ضمن تأیید اهمیت تبلیغ در زدودن آسیب های اجتماعی گفت: امروزه وهابیت و عرفان های کاذب از مهمترین تهدیدها در حوزه انحرافات دینی است و باید با معرفی صحیح اسلام و عرفان به مقابله با این جریان ها پرداخت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب همچنین با اشاره به تحصیل صدها دانشجو در رشته های گوناگون در دانشگاه ادیان و مذاهب ظرفیت های این دانشگاه را بسیار دانست و اظهار داشت: بسیاری از این رشته ها مانند مطالعات زنان تنها در دانشگاه ادیان و مذاهب تدریس می شود و دانشجویان‌ آن می توانند در امر تبلیغ صحیح دین اسلام توانمند باشند.

ایشان در پایان بر آمادگی کامل دانشگاه برای همکاری با دفتر تبلیغات حوزه علمیه در زمینه برگزاری دوره های تبلیغی و آموزشی برای همه سطوح تاکید کرد.

مطالب مشابه