حضور هیئتی از اسلام پژوهان روسی در دانشگاه

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب، هیئتی از اسلام‌پژوهان روسی روز پنجشنبه 14 اردیبهشت به‌منظور آشنایی با فضای دانشگاهی ایران و نیز تبادل تجربیات در امور دانشگاهی در دانشگاه ادیان و مذاهب حضور یافتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر انصاری پور از اعضای هیئت‌علمی دانشکده شیعه شناسی و آقای صالحی مدیر همکاری‌های علمی و بین‌الملل میزبانان گروه روسی در دانشگاه بودند.

در این دیدار آقای صالحی ضمن معرفی دانشگاه، پژوهش را محور فعالیت‌های آن خواند و با اشاره به همکاری‌های دانشگاه ادیان و مذاهب با سایر دانشگاه‌های جهان برای تبادل تجربیات در این امور با طرف روسی اعلام آمادگی کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر انصاری پور نیز در این دیدار پایان‌نامه‌های کارشده در این دانشگاه را در راستای تقریب ادیان و مذاهب خواند و حمایت نهادهایی چون حوزه علمیه و وزارت خارجه از کارهای پژوهشی دانشجویان این دانشگاه را نشانه‌ای از موفقیت‌های پژوهشی این دانشگاه دانست.

در پایان این دیدار که عمدتاً به صورت پرسش و پاسخ درباره ساختار آموزشی و پژوهشی دانشگاه گذشت، هدایایی فرهنگی به‌رسم یادبود تقدیم نماینده گروه اسلام‌پژوهان روسی شد.

مطالب مشابه