با حضور اعضای هیئت علمی دانشکده علوم و معارف قرآن…

نشست هم اندیشی اعضای هیئت علمی دانشکده علوم و معارف قرآن در جهت توسعه و ترویج فرهنگ تدبر در قرآن کریم

تاریخ انتشار:

نشست هم اندیشی اعضای هیئت علمی دانشکده علوم و معارف قرآن در جهت توسعه و ترویج فرهنگ تدبر در قرآن کریم، روز یکشنبه 14 آبان 1402 برگزار شد.

نشست هم اندیشی اعضای هیئت علمی دانشکده علوم و معارف قرآن در جهت توسعه و ترویج فرهنگ تدبر در دفتر رئیس دانشکده برگزار و نظرات و ایده های اساتید در خصوص تدوین سرفصل های رشته تدبر در قرآن و سیره، برگزاری دوره های کوتاه مدت تدبر و نشست های علمی، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
در ابتدای این نشست دکتر محمدرضا ملانوری رئیس دانشکده علوم و معارف قرآن ضمن تشکر از دکتر مصطفی جعفر طیاری قائم مقام ریاست محترم دانشگاه و حجت الاسلام و المسلمین علی صبوحی موسس و مدیر مسئول موسسه تدبر در کلام وحی، بر لزوم توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشکده تاکید و در خصوص طراحی و برنامه‌‎ریزی فعالیت های منسجم قرآنی پیشنهاد برگزاری دوره های کوتاه مدت تدبر در قرآن، برگزاری نشست های تخصصی تدبری و تدوین سرفصل های این رشته را مطرح کرد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علی صبوحی در ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های مؤسسه تدبر در کلام وحی و بیان روش کار اساتید این مؤسسه، از همکاری با این دانشگاه در برگزاری جلسات تدبر در قرآن استقبال کرد.
در پایان جلسه نیز دکتر جعفرطیاری ضمن تشکر از آقای صبوحی تاکید کرد: موضوع تدبر در قرآن باید به صورت یک رشته تخصصی در دانشگاه ها آموزش داده شود که در این راستا دانشگاه ادیان و مذاهب می‌تواند گام های نخست در این زمینه را برداشته و نسبت به راه‌اندازی و ارائه این رشته اقدام نماید.

 

هم اندیشی اعضای هیئت علمی دانشکده علوم و معارف قرآن با موضوع فرهنگ تدبر قرآن کریم

مطالب مشابه