به همت انجمن علمی دانشکده عرفان؛

دوره آموزشی «اهمیت و کاربرد معنویت در مشاوره های تربیتی» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار:

دوره آموزشی «اهمیت و کاربرد معنویت در مشاوره های تربیتی» با حضور اساتید برجسته روانشناسی تربیتی و با اعطای مدرک از مرکز مشاوره حوزه علمیه و اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به همت انجمن علمی دانشکده عرفان با همکاری موسسه فرهنگی هنری سروش جستار، دوره آموزشی «اهمیت و کاربرد معنویت در مشاوره های تربیتی» برگزار می‌شود.

انجمن علمی دانشکده عرفان قصد دارد تا با همکاری موسسه فرهنگی هنری سروش جستار، دوره آموزشی «اهمیت و کاربرد معنویت در مشاوره های تربیتی» را با حضور اساتید برجسته روانشناسی تربیتی و با اعطای مدرک از مرکز مشاوره حوزه علمیه و اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار نماید.

سرفصل‌های این دوره شامل آشنایی با روانشناسی معنویت و کاربرد آن در تربیت فرزندان، روش‌های تقویت هوش معنوی در کودکان با استفاده از ابزارهای تربیتی، حفظ نشاط معنوی در آموزش‌های مذهبی برای کودکان و نوجوانان، رشد معنوی و مداخلات آن و جاذبه های معنویت در دنیای معاصر و نحوه بهره‌گیری جنبش‌های نوین معنوی از آن است.

لازم به ذکر است زمان‌های برگزاری این دوره پنجشنبه ۱۶ آذرماه و پنجشنبه ۲۳ آذرماه خواهد بود. علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام در این دوره به آدرس اینترنتی سروش جستار مراجعه نمایند.

کلیک کنید

سروش جستار

 

مطالب مشابه