با حضور قائم‌مقام ریاست دانشگاه؛

جلسه تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزش‌های آزاد برگزار شد

تاریخ انتشار:

جلسه تکریم دکتر محمدجواد اصغری رئیس سابق مرکز آموزش‌های آزاد و معارفه حجت‌الاسلام و المسلمین علی توکلی به عنوان رئیس جدید این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه تکریم حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدجواد اصغری رئیس سابق مرکز آموزش‌های آزاد و معارفه حجت‌الاسلام و المسلمین علی توکلی به عنوان رئیس جدید این مرکز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی جعفرطیاری قائم مقام رئیس دانشگاه برگزار شد.

بر اساس این گزارش قائم مقام رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های دلسوزانه و خالصانه حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد اصغری در اداره مرکز آموزش‌های آزاد برای وی در مسئولیت‌های جدید آرزوی توفیق کرد.

در ادامه این جلسه دکتر جعفرطیاری با معرفی حجت الاسلام والمسلمین علی توکلی به عنوان رئیس جدید مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه ادیان و مذاهب  برای ایشان در پیشبرد اهداف دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.

روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب با تبریک به جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین علی توکلی، برای ایشان در این مسئولیت جدید، از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق روزافزون مسئلت می‌نماید.

350a9710
350a9710
350a9719
350a9725
350a9728-2
350a9734

مطالب مشابه