با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی نهاوندی؛

نشست علمی «مبانی فقهی جنگ شناختی با تاکید بر رسانه در حماسه طوفان الاقصی» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار:

نشست علمی «مبانی فقهی جنگ شناختی با تاکید بر رسانه در حماسه طوفان الاقصی» با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی نهاوندی،مدیر گروه فقه رسانه مرکز فقهی ائمه اطهار در سالن همایش‌های شیخ کلینی برگزار می‌شود.

به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه،نشست علمی «مبانی فقهی جنگ شناختی با تاکید بر رسانه در حماسه طوفان الاقصی» از سوی دانشکده رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب با مشارکت گروه فقه فرهنگ هنر و رسانه پژوهشگاه مطالعات فقه معاصر برگزار می شود.

سخنران این نشست علمی  حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی نهاوندی استاد دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب و مدیر گروه فقه رسانه مرکز فقهی ائمه اطهار خواهد بود.

این نشست تخصصی روز پنجشنبه هجدهم آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۱ در ساختمان شماره ۳ دانشگاه ادیان و مذاهب (دارالحدیث)، دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات، سالن همایش‌های شیخ کلینی برگزار می‌شود.

طوفان الاقصی عملیات نظامی نیروهای حماس علیه اسرائیل و در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینیان و هتک حرمت مسجدالاقصی است. این عملیات در منطقه مرزی میان غزه و سرزمین‌های اشغالی فلسطین و در ۱۵ مهر سال ۱۴۰۲ش۷ اکتبر ۲۰۲۳ آغاز و تا چندین روز ادامه داشت. در پی این حملات،‌ ابتدا نیروهای حماس برای مقابله با ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی، مناطقی از سرزمین‌های اشغالی را با راکت هدف قرار دادند و پس از آن به صورت زمینی وارد سرزمین‌های اشغالی شدند. گفته می‌شود در پی این عملیات، بیش از ۱۴۰۰ اسرائیلی کشته و ۳۰۰۰ نفر از آنان زخمی شدند. این عملیات شکستی بی‌سابقه برای اسرائیل ارزیابی شد.

مطالب مشابه