از سوی مراکز حوزوی و دانشگاهی؛

مراسم یادبود دکتر محمدرضا رضوان‌طلب در قم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار:

مراسم یادبود مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا رضوان‌طلب استاد فقید حوزه و دانشگاه،در حسینیه شهدای صفائیه قم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدرضا رضوان‌طلب، موجب تاسف و تأثر جامعه حوزوی و دانشگاهی شد. دکتر محمدرضا رضوان‌طلب دانش آموخته فقه و حقوق اسلامی بود و بهترین سال‌های عمر خود را به تدریس و تالیف و ترجمه کتب و مقالات مرتبط با فقه و حقوق اسلامی گذرانده و آثار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشته است.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهوری، رئیس مجلس شورای اسلامی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس دانشگاه تهران، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و جمع دیگری از شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی پیام‌هایی در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا رضوان طلب صادر کردند.

مراسم یادبود حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا رضوان‌طلب استاد فقید حوزه و دانشگاه، روز پنجشنبه 20 مهر 1402 بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور دانشگاهیان و مسئولان کشوری و لشکری در حسینیه شهدای صفائیه قم برگزار می‌شود و حضور پر محبت سروران گرامی در این مراسم موجب تکریم مقام علم و عالم و شادی روح آن روحانی فاضل و خدوم خواهد بود.

مطالب مشابه