نتایج آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد طلاب اعلام شد

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، اطلاعیه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد طلاب کشور در سال 1402 را اعلام کرد.

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان نهایی، اعلام می‌شود ثبت نام از پذیرفته‌شدگان در دو مرحله به صورت (1) اینترنتی و (2) حضوری، صورت می‌پذیرد. پذیرفته‌شدگان نهایی لازم است از مورخ 7 مهرماه با مراجعه به سامانه جامع آموزش دانشگاه ادیان و مذاهب (به آدرس http://edu.urd.ac.ir/Hermes.html?param=stdnew) نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نموده، پس از تکمیل ثبت نام اینترنتی در صورت اطمینان از تایید ثبت نام اینترنتی توسط کارشناسان امور ثبت‌نام دانشگاه، نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازم برای ثبت‌نام حضوری طبق برنامه زمانی تعیین شده اقدام نمایند.

کلیه پذیرفته‌شدگان کارشناسی‌ارشد براساس قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باید در هنگام ثبت‌نام نهایی در دانشگاه ادیان و مذاهب مدرک تحصیلی پایه خود (کارشناسی‌‌ و یا سطح دو) را ارایه نمایند. مدرک تحصیلی ارایه شده ضمن دلالت بر فارغ‌التحصیلی از مقطع قبلی باید حاکی از فارغ‌التحصیلی پیش از تاریخ 1402/06/31 باشد. هرگونه مدرک فارغ التحصیلی با تاریخ بعد از تاریخ مذکور قابل قبول نبوده و دانشجو در هر مرحله از تحصیل خود که قرار داشته باشد براساس قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اخراج شده، عواقب آن برعهده دانشجو بوده و حق هیچ‌گونه اعتراض ندارد.

تذکر 1: در قسمت تعهدنامه‌ها، پذیرفته‌شدگان برای تکمیل ثبت‌نام اینترنتی باید کلیه تعهدنامه‌ها را تایید نمایند.

تذکر 2: در قسمت الصاق فایل باید تصاویر خواسته شده اسکن شود و با حجم و کیفیت مناسب بارگذاری شود (خواهشمند است از بارگذاری تصاویر گرفته شده با دوربین همراه خودداری نمایید).

تذکر 3: کلیه داوطلبان محترم در زمان مراجعه حضوری به دانشگاه باید مدارک ذیل را همراه داشته باشند:

1. اصل شناسنامه و کارت ملی.

2. دو قطعه عکس 3×4 با زمینه سفید.

3. اصل مدرک کارشناسی‌ و یا سطح دو حوزوی و تصویر آن.

تبصره: دانشجویانی که با ارایه مدرک کارشناسی‌ دانشگاهی ثبت‌نام می‌نمایند باید همچنین مدرکی دال بر طلبه بودن خود ارایه نمایند. (مدارکی از قبیل کارت معاونت آموزشی حوزه، نامه اشتغال به تحصیل حوزه که صادرکننده آن دبیرخانه مرکز مدیریت حوزه باشد و …) و تصویر این مدرک باید در کنار مدرک تحصیلی پایه بارگذاری شود

تذکر 6: پذیرفته‌شدگان محترم در رشته های دارای شهریه باید برای پرداخت شهریه علی‌الحساب نیم‌سال اول تحصیلی خود مبلغ 25.000.000 ریال (دو میلیون و پانصد هزار تومان) پرداخت نمایند.

تذکر9: پذیرفته‌شدگان نهایی برای اطلاع از نحوه انتخاب واحد و برنامه درسی خود باید پس از دریافت شماره دانشجویی به دانشکده مربوط مراجعه نموده. برنامه کلاس‌ها در نیم‌سال اول تحصیلی 1402 ـ 1401 به این شرح است که انتخاب واحد از روز یکشنبه مورخ 02/07/1402 الی چهارشنبه مورخ 07/07/1402 است

تماس با واحد پذیرش 32802626 ـ 025 و یا 32802610 -025 (داخلی 103) و (داخلی 260 واحد خواهران ویژه داوطلبان خواهر) پاسخ‌گویی پیرامون مسایل پذیرش و مراحل ثبت‌نام.

تماس با واحد شهریه دانشجویان: امور مالی 32802610 – 025 (داخلی 525) پاسخگویی پیرامون مسایل و تعهدات مالی دانشجویان

مطالب مشابه