به همت معاونت فرهنگی ـ اجتماعی؛

وبینار «تقریب مذاهب: از نظر تا عمل» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار:

به همت معاونت فرهنگی-اجتماعی دانشگاه ادیان و مذاهب و به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) وبینار «تقریب مذاهب: از نظر تا عمل» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به همت معاونت فرهنگی-اجتماعی دانشگاه ادیان و مذاهب و به مناسبت میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت، وبینار «تقریب مذاهب: از نظر تا عمل» با حضور و سخنرانی اساتید دانشگاه ادیان و مذاهب برگزارمی‌شود.

گفتنی است در نخستین نشست این جلسات، روز پنجشنبه 6 مهر ساعت ۱۱ دکتر «عباس خامه یار» با موضوع «ارزیابی تلاش‌های تقریبی جهان اسلام در چهار دهه گذشته» به سخنرانی خواهد پرداخت. همچنین روز جمعه 7 مهر ساعت ۱۱ حجت الاسلام دکتر «مهراب صادق‌نیا» با موضوع «ضرورت اخلاقی بازسازی امت اسلامی»؛  روز شنبه 8 مهر ساعت 11 دکتر «حمیدرضا شریعتمداری» با موضوع «تقریب: فراتر از نگرش، به شرط تغییر در منش»؛ روز  یکشنبه 9 مهر ساعت 11 دکتر «محمد غفوری نژاد» با موضوع «تعامل با دیگری مذهبی در سیره اهل‌بیت(علیهم السلام)» به ارائه مباحث خود می‌پردازند.

از سوی دیگر روز  دوشنبه 10 مهر ساعت 11 دکتر «سیدعلی موسوی‌نژاد» با موضوع «درس‌هایی از تجربه متفاوت فرق شیعه در همزیستی و وحدت اسلامی»؛ روز سه شنبه 11 مهر ساعت 11 دکتر «مصطفی جعفرطیاری» با موضوع «موانع و راهکارهای تقریب مذاهب و امت اسلامی» سخنرانی می‌کنند.

گفتنی است علاقه مندان برای حضور مجازی در این وبینار می توانند از طریق این لینک و درج کد دستوری 22 اقدام کنند.

مطالب مشابه