دیدار رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب واحد مشهد با مدیر حوزه علمیه خراسان

تاریخ انتشار:

بررسی زمینه های همکاری حوزه علمیه خراسان و دانشگاه ادیان و مذاهب واحد مشهد

حجت الاسلام و و المسلمین دکتر غفوری نژاد رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب واحد مشهد با حجت الاسلام و المسلمین دکتر خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر خیاط ظرفیت بالای دانشگاه ادیان و مذاهب در رشته های مختلف را زمینه مناسبی برای پر کردن خلا رشته های تخصصی حوزه علمیه دانست و آمادگی حوزه علمیه خراسان را جهت همکاری با دانشگاه در چند بخش اعلام کرد. اعطای امتیاز علمی پژوهشی به مجلات دانشگاه، گسترش فعالیت های بین المللی با همکاری دانشگاه، برگزاری همایش هایی در زمینه ادیان و مذاهب با همکاری دانشگاه و استفاده از ظرفیت رشته های تخصصی دانشگاه از آن جمله است.

دکتر غفوری نژاد در این گفتگو ضمن گزارشی از برگزاری چند دوره دکتری در دانشگاه ادیان و مذاهب مشهد با مشارکت حوزه علمیه خراسان، به چاپ و انتشار مجلات و روابط بین المللی و گسترده دانشگاه با اروپا اشاره کرد.
ایشان همکاری بین حوزه علمیه خراسان و دانشگاه در بخش غیر حضوری را فرصت مناسبی دانست و به انعقاد تفاهم نامه جدید و گسترده بین این دو مرکز، در زمینه فعالیت های بین المللی و پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اشاره کرد.
در انتهای این دیدار دکتر غفوری نژاد از مدیر حوزه علمیه خراسان، ریاست شواری عالی حوزه علمیه و هیئت همراه برای بازدید از دانشگاه ادیان و مذاهب قم دعوت به عمل آورد.

مطالب مشابه