کتاب‌های دانشگاه ادیان و مذاهب هر علاقمند به علم و دانش را مجذوب خود می‌کند

تاریخ انتشار:

از اینکه کتاب‌های ترجمه شده مهمترین دانشنامه بین المللی ارتباطات را به این دانشگاه جهت انتشار داده‌ام احساس افتخار و سربلندی می‌کنم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛دکتر حسن بشیر مدرس و نویسنده حوزه رسانه و ارتباطات در یادداشتی آورده است:

وارد غرفه انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران (۱۴۰۲) که می‌شوید با چهره گشاده و خوشامدگویی مدیر انتشارات این دانشگاه مهم و بین المللی روبرو می شوید. کتاب‌های متنوع با عناوین پر محتوا و تخصصی، جلدهای زیبا با طرح‌های با معنا، چاپ خوب و با قطع آکادیمیک و دانشگاهی، نوشته‌های تالیفی از استادان برجسته، ترجمه کتاب‌های مهم جهان در حوزه ادیان، مذاهب، فلسفه، دانشنامه‌های گوناگون و غیره هر علاقمند به علم و دانش را مجذوب خود می‌کند.

مهمتر از همه برخورد بسیار اخلاقی و بدون تکلف و دوستانه مدیر انتشارات دانشگاه و همکاران وی در این زمینه است که علاقمندان را با دانشگاه ادیان و مذاهب و اصول اخلاقی و آداب آن آشنا می‌سازد.

بنده از اینکه کتاب‌های ترجمه شده مهمترین دانشنامه بین المللی ارتباطات را به این دانشگاه جهت انتشار داده‌ام احساس افتخار و سربلندی می‌کنم. امیدوارم با همتی که این دانشگاه از خود نشان داده است و اولین جلد این دانشنامه با عنوان «فلسفه ارتباطات» را در مدت بسیار کوتاه منتشر کرده است، بقیه جلدها را نیز بزودی منتشر کند.

اینجانب از ریاست محترم و دانشمند این دانشگاه جناب حاج آقای نواب که شخصیتی معروف و برجسته در داخل و خارج کشور هستند برای راه اندازی چنین دانشگاه مهم و مدیریت قوی و انتخاب همکاران خوب و برجسته تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت بیشتر دارم.