دیدار رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب واحد مشهد با اعضای شورای شهر مشهد

تاریخ انتشار:

حجت الاسلام و و المسلمین دکتر غفوری نژاد رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب واحد مشهد با سه تن از اعضای شورای شهر به طور جداگانه دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست ها ضمن معرفی فعالیت های دانشگاه ادیان و مذاهب شعبه مشهد در 5 سال اخیر، ظرفیت های همکاری بین دانشگاه و مجموعه مدیریت شهری مشهد بررسی شد.
در دیدار با آقای دکتر ناصحی نائب رئیس شورای شهر و رئیس هیئت امنای مرکز پروهش های شورای شهر قرار همکای های پژوهشی بین این مرکز و دانشگاه ادیان و مذاهب واحد مشهد در زمینه مسائل و مشکلات اجتماعی شهر مشهد گذاشته شد.

در دیدار با حجت الاسلام منصوریان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مقرر شد سه تفاهم نامه برای پرورش 30 مربی در حوزه مشاوره خانواده، مشاوره ترک اعتیاد و سواد رسانه ای میان مجموعه مدیریت شهری و دانشگاه ادیان و مذاهب واحد مشهد منعقد گردد.

خانم دکتر سلیمی رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر نیز ضمن تاکید بر اهمیت تحصیل در حوزه مطالعات زن و خانواده، از فعالیت های دانشگاه ادیان و مذاهب واحد مشهد در زمینه پذیرش و تربیت دانشجو در این رشته استقبال کرد و اظهار داشت از وجود رشته مطالعات زنان و خانواده در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در مشهد مطلع نبودم و از شنیدن این خبر خرسندم.

در این دیدار علاوه بر معرفی پژوهشکده مطالعات زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهب واحد مشهد، بر همکاری بین این پژوهشکده و کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر در زمینه های پژوهشی، آموزشی و اجرایی تاکید شد.

مطالب مشابه