تجربه موفق دانشگاه ادیان و مذاهب در برگزاری کلاس مجازی رشته مدیریت رسانه

تاریخ انتشار:

مدیر گروه مدیریت رسانه دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب از تجربه موفق در برگزاری کلاس مجازی در رشته مدیریت رسانه خبر داد.

به گزارش دانشکده ارتباطات و رسانه؛ دکتر سید مرتضی اسماعیلی طبا در گفت‌وگویی، اظهار کرد: علاوه بر آموزش حضوری در رشته مدیریت رسانه، در دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه با موافقت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مهرماه ۱۴۰۱ در این رشته پذیرش مجازی صورت گرفت.

مدیر گروه مدیریت رسانه دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه در ادامه با اشاره به استقبال خوب دانشجویان از استان‌های مختلف از آموزش مجازی رشته مدیریت رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد: قصد داریم در صورت موافقت، آموزش مجازی در رشته‌های دیگر چون مدیریت را نیز راه‌اندازی کنیم.

اسماعیلی طبا بابیان اینکه بسیاری از داوطلبان بنا به دلایل مختلف امکان ادامه تحصیل به‌صورت حضوری را ندارند، افزود: کلاس مجازی به داوطلبان این امکان را می‌دهد تا آن‌ها بدون محدودیت مکانی در رشته موردعلاقه خود تحصیل کنند.

مطالب مشابه