در راستای گسترش همکاری‌های علمی؛

دیدار رایزن فرهنگی ایران در هند با معاون پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب

تاریخ انتشار:

انتشار نشریه مشترک بین‌المللی با دانشگاه ادیان و مذاهب در کشور هند، برگزاری همایش‌های مشترک در موضوع عرفان و هنر هندی و اسلامی و گفتگوی ادیانی اسلام و سیکیزم

به گزارش روابط‌ عمومی دانشگاه؛ در راستای گسترش همکاری‌های علمی دانشگاه ادیان و مذاهب با مراکز علمی هند،رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی‌نو با معاون پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر فریدالدین فرید عصر ، ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب و با اشاره به حمایت‌های حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب از تعاملات آکادمیک با کشور هند به تشریح وضعیت مراکز علمی هند و ظرفیت‌های فرهنگی کنونی دو کشور پرداخت.

در این دیدار رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی‌نو درخصوص انتشار نشریه مشترک بین‌المللی با دانشگاه ادیان و مذاهب در کشور هند، برگزاری همایش‌های مشترک در موضوع عرفان و هنر هندی و اسلامی و گفتگوی ادیانی اسلام و سیکیزم در سال آتی اعلام آمادگی کرد.

در ادامه این دیدار دکتر محمد معینی‌فر معاون پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب نیز ضمن سپاسگزاری از روحیه تعامل رایزن محترم در آغاز پذیرش این مسئولیت حساس، آمادگی کامل اعضای هیئت علمی دانشگاه ادیان برای تألیف مقالات و کتاب‌های درخواستی و شرکت در همایش‌های ادیانی را اعلام کرد.

گفتنی است در این دیدار اعضای هیئت علمی هندپژوه دانشگاه ادیان و مذاهب و مدیران معاونت پژوهشی این دانشگاه نیز حضور داشتند.

مطالب مشابه