دکتر سید محمد حسینی بیان کرد؛

دانشکده تاریخ از میان طلاب و روحانیون دانشجو می‌پذیرد

تاریخ انتشار:

دانشکده تاریخ دانشگاه ادیان و مذاهب از فعال ترین دانشکده ها در جذب دانشجو از میان متقاضیان از طریق کنکور سراسری و آزمون اختصاصی طلاب و استعدادهای درخشان است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر سید محمد حسینی رئیس دانشکده تاریخ دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب به عنوان یکی از فعال ترین دانشگاه‌های کشور در عرصه بین الملل بیشترین سطح تعامل را با دانشگاه‌های بین المللی همسو دارد. توسعه حوزه‌های مطالعاتی از ادیان و مذاهب به دیگر حوزه‌های علوم انسانی و اسلامی نشان از موفقیت بالای این مرکز علمی است.
مطالعات تاریخی در حوزه اسلام و تمدن اسلامی و تشیع و فرقه‌های شیعه از جمله مأموریت‌های این دانشگاه بوده که در قالب دانشکده تاریخ در دو سطح کارشناسی ارشد و دکتری به ارایه خدمات آموزشی می‌پردازد.
دانشکده تاریخ دانشگاه ادیان و مذاهب از فعال ترین دانشکده‌ها در جذب دانشجو از میان متقاضیان از طریق کنکور سراسری و آزمون اختصاصی طلاب و استعدادهای درخشان است.
اهمیت مطالعات تاریخی و نقش آن در شناخت تحولات گذشته جوامع اسلامی و استقبال قابل توجه دانشجویان از آن منجر به خلق آثار متعدد علمی در قالب نشست‌های مستمر علمی،کرسی‌های علمی، کتاب، مقاله، پایان نامه‌های ارشد و دکتری شده که در نوع خود قابل توجه است.
این دانشکده در آزمون پیش رو (اختصاصی طلاب) قصد دارد تا از میان طلاب مستعد با در نظر گرفتن تسهیلات مختلف، به جذب دانشجو در دوره تحصیلات تکمیلی( کارشناسی ارشد و دکتری ) بپردازد.
گفتنی است آزمون اخصاصی طلاب در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد در 5 خرداد و 23 تیر 1402 با حضور طلاب و روحانیون شیعه و سنی سراسر کشور در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار خواهد شد.

لینک ثبت‌نام

مطالب مشابه