به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی؛

سه اصله نهال در دانشگاه ادیان و مذاهب کاشته شد

تاریخ انتشار:

ما باید طبیعت را احیا کنیم و برگردیم به آن ریشه اصیل زنده کردن طبیعت و این زنده کردن طبیعت همان زنده کردن انسان‌هاست.

همزمان با سال‌روز میلاد مسعود حضرت مهدی(عج) و به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی سه اصله نهال در دانشگاه ادیان و مذاهب کاشته شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همزمان با سال‌روز میلاد مسعود حضرت مهدی(عج) وبه مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در مراسمی با حضور معاون ارتباطات و امور بین الملل و جمعی از دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی سه اصله نهال در دانشگاه ادیان و مذاهب کاشته شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد مهدی تسخیری، معاون ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه ادیان و مذاهب با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان المعظم سال‌روز میلاد مسعود منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) گفت:در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) آمده است که: لو لم يبق من الدنيا الا يوم واحد لطول الله ذلک اليوم حتي يملک رجل من اهل بيتي، تجري الملاحم علي يديه و يظهر الاسلام و الله لا يخلف الميعاد؛ اگر از عمر دنيا فقط‍‌ يك روز باقى بماند،خداوند تبارك و تعالى همان‌روز را آن‌قدر طولانى مى‌كند،تا اين‌كه مردى از فرزندان من قيام كرده و زمين را همچنان‌كه پر از ظلم و تبعيض شده،مملو از عدل و قسط‍‌ مى‌كند.
وی ادامه داد: ما این روز را که در حقیقت با روز درختکاری همزمان شده گرامی می‌داریم. امروز روزی‌ است که رهبر انقلاب و مسئولین ما اعلام کردند که درصدد هستیم که بتوانیم در طول چهار سال آینده یک میلیارد درخت را بکاریم.
دکتر تسخیری افزود؛ ما باید طبیعت را احیا کنیم و برگردیم به آن ریشه اصیل زنده کردن طبیعت و این زنده کردن طبیعت همان زنده کردن انسان‌هاست و امیدواریم که بتوانیم دست به دست هم بدهیم و طبیعت بیرون را احیا کنیم و همچنین بتوانیم طبیعت درون و روحمان را نیز احیا کنیم و انسانی سالم به جامعه تحویل بدهیم. امیدواریم که در این روز مبارک اقداماتی را برای آینده و برای نجات جامعه بشریت‌مان انجام دهیم.

%d8%af%d8%b1%d8%ae%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c1
%d8%af%d8%b1%d8%ae%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c1
%d8%af%d8%b1%d8%ae%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c2
%d8%af%d8%b1%d8%ae%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c3
%d8%af%d8%b1%d8%ae%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c4
%d8%af%d8%b1%d8%ae%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c5
%d8%af%d8%b1%d8%ae%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c6

مطالب مشابه