با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب؛

چهارمین کنفرانس بین‌المللی اسلام هراسی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار:
کنفرانس بین‌المللی اسلام هراسی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، چهارمین کنفرانس بین‌المللی اسلام هراسی با موضوع بررسی ابعاد فرهنگی و ژئوپولوتیکی اسلام هراسی در کشورهایی با اکثریت مسلمان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، این کنفرانس بین المللی با همکاری دانشگاه‌ها و موسسات بین‌المللی کشورهای مسلمان از جمله دانشگاه ادیان و مذاهب از ایران، دانشگاه مالایا از مالزی، دانشگاه لاهور پاکستان در دانشگاه زعیم استانبول، مرکز اسلام و مسائل جهانی (CIGA) در دانشگاه زعیم استانبول (IZU) در ماه مارس 2023 برگزار می کند.
برگزارکنندگان این همایش عبارتند از: مرکز الولید برای تفاهم اسلامی-مسیحی در دانشگاه جورج تاون، ایالات متحده آمریکا، دانشگاه مالایا، مالزی، دانشگاه لاهور، پاکستان، مرکز صلح و گفتگوی دانشگاه ادیان و مذاهب ایران و دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد پاکستان.

دکتر محمد حسین مظفری، رییس مرکز صلح و گفت‌وگوی دانشگاه ادیان و مذاهب، دکتر حمیدرضا شریعتمداری و دکتر محمد جاودان از سوی دانشگاه ادیان و مذاهب و دکتر ابوالحسن خلج منفرد، مدیر کل همکاری های علمی و دانشگاهی از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این کنفرانس شرکت خواهند کرد.

گفتنی است موضوع کنفرانس «بررسی ابعاد فرهنگی و ژئوپلیتیکی اسلام هراسی در کشورهای اسلامی» بوده و زمان برگزاری این کنفرانس بین‌المللی ۱۱ الی ۱۳ مارس ۲۰۲۳ (۲۰ الی ۲۲ اسفند ۱۴۰۱) خواهد بود.

کنفرانس بین‌المللی اسلام هراسی

مطالب مشابه