در راستای گسترش همکاری‌های علمی؛

همکاری‌های علمی دانشگاه ادیان و مذاهب با دانشگاه‌های سوئیس گسترش می‌یابد

تاریخ انتشار:

از گسترش همکاری‌های علمی بین دانشگاه‌های دو کشور ایران و سوئیس استقبال می‌کنیم.

سفیر کشور سوئیس با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب با ریاست دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ خانم نادین الیویری لوزانو سفیر کشور سوئیس در جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این دانشگاه با حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب دیدار و گفت‌وکردند.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب با اشاره به روابط خوب کشور سوئیس با جمهوری اسلامی ایران گفت: کشور سوئیس در تقویت صلح و همبستگی نقش ویژه‌ای دارد و یکی از مهمترین طرف‌های همکاری‌های علمی جمهوری اسلامی ایران در اروپا محسوب می‌شود.
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با تاکید بر ضرورت همکاری‌های علمی فی مابین دانشگاه‌های ایران با سوئیس افزود؛ در راستای دیپلماسی علمی و تقویت صلح و گفت‌وگو با پیروان ادیان و مذاهب جهان، دانشگاه ادیان و مذاهب با برخی از دانشگاه‌های معتبر سوئیس همکاری‌های خوبی را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با اعلام آمادگی کامل دانشگاه ادیان و مذاهب برای همکاری با دانشگاه‌های کشور سوئیس گفت: امیدوارم حضور خانم نادین الیویری لوزانو سفیر کشور سوئیس در جمهوری اسلامی ایران موجب تقویت و گسترش همکاری‌های علمی بین دانشگاه‌های ایران با سوئیس گردد.

در ادامه این دیدار؛خانم نادین الیویری لوزانو سفیر کشور سوئیس در جمهوری اسلامی ایران با ابراز خوشحالی از حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب و دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب گفت: بسیار مایه خوشحالی است که در دانشگاه ادیان و مذاهب که یک دانشگاه بین المللی است و فرصت تحصیل دانشجویانی از سراسر جهان را در این دانشگاه فراهم نموده است حضور دارم.
سفیر کشور سوئیس ادامه داد؛ ما از گسترش همکاری‌های علمی بین دانشگاه‌های دو کشور ایران و سوئیس استقبال می‌کنیم و علاقه‌مند هستیم که همکاری‌های علمی دانشگاه‌های سوئیس با دانشگاه ادیان و مذاهب را گسترش دهیم.
در این دیدار حجت الاسلام محمد طاهر قلی تبار رئیس اداره اروپا و آمریکای دانشگاه ادیان و مذاهب گزارشی از فعالیت‌های علمی و بین المللی این دانشگاه ارائه کرد.

مطالب مشابه