مدیر گروه ادیان ابراهیمی خبر داد؛

گروه ادیان ابراهیمی دوره آمادگی زبان انگلیسی و عربی برگزار می‌کند

تاریخ انتشار:

مدیر گروه ادیان ابراهیمی، دکتر حدادی، از برگزاری کلاس‌های فوق العاده زبانی جهت آمادگی متقاضیان برای ورود به دوره های کارشناسی ارشد و دکتری خبر داده و اظهار داشتند طی فراخوان ذیل برنامه اجرا خواهد شد.

فراخوان علمی1: دوره فوق‌العاده آمادگی زبان تخصصی انگلیسی

🔻گروه آموزشی پژوهشی ادیان ابراهیمی مفتخر است که همزمان با برگزاری دورههای دکتری و ارشد مطالعات تطبیقی، سه دوره ارشد به زبان عربی برای دانشجویان عراقی و یک دوره به زبان انگلیسی برگزار کرده و هم اکنون تعدادی از دانشجویان در دوره دکتری پژوهش محور مشغول هستند.

🔻به یاری خداوند در سال 1402 در نظر است قبل از برگزاری این دورههای دکتری وارشد، یک دوره فشرده زبان انگلیسی تخصصی، شامل مکالمه، گرامر کاربردی، متون تخصصی کلاسیک و مدرن در 6 واحد از اسفندهاه 1401 برگزار کند.

🔻هدف اصلی این دوره آن است که شرکت‌کنندگان بتوانند در کلاسها و واحدهای درسی به زبان انگلیسی به راحتی شرکت کنند یا توان زبانی خود را ارتقا داده و در پذیرش در دانشگاهها و پژوهش و رساله نویسی با استفاده از متون تخصصی موفق باشند، ضمن اینکه دومین دوره ارشد به زبان انگلیسی نیز از ترم مهر 1402 برگزار خواهد شد.

🔻این کلاسها به طور همزمان حضوری و آنلاین خواهد بود و انتخاب نوع استفاده از کلاس به انتخاب داوطلب است. شرکت کنندگان پس از موفقیت در دوره، گواهی علمی دانشگاهی دریافت خواهند کرد و در صورت تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه ادیان، 4 الی 6 واحد از واحدهای جبرانی و زبان آنها کسر خواهد شد.

🔻به احتمال زیاد، واحدهای پرمخاطبی مثل قرآن و کتاب مقدس (تاریخ و آموزهها)، تاریخ ادیان و تاریخ اندیشه، الهیات به زبانهای فارسی، عربی و انگلیسی مانند ترم مهرماه 1401 برای علاقه‌مندان ارایه شود.

🔻بدیهی است موفقیت در این دوره نقش مهمی در قبولی در دورههای ارشد و دکتری چه در دانشگاه ادیان و چه در دانشگاهای دولتی رایگان و سایر مراکز دارد. کلاسها در نوبت عصر برگزار خواهند شد.

🔻لازم به ذکر است که برنامه به صورت آنلاین -حضوری ارایه و تمامی جلسه ضبط ویدیویی میشود و کاربران گرامی به ویدیوها دسترسی دارند. تمای جلسات در یک روز (عصرهای دوشنبه)‌ ارایه خواهد شد، مگر آنکه پیشنهاد دیگری از طرف شرکت‌کنندگان ارایه شود.

🔻برای ثبت نام در دوره مشخصات خود و نام دوره و شماره همراه خود را به شماره 09939157282 یا 09907629903 ارسال فرمایید. موجب امتنان است که ملاحظات و محدودیتهای خود را نیز در همین پیام بیان فرمایید.

فراخوان علمی 2: دوره فوق‌العاده آشنایی با زبان تخصصی عربی

🔹گروه آموزشی پژوهشی ادیان ابراهیمی مفتخر است که همزمان با برگزاری دورههای دکتری و ارشد مطالعات تطبیقی، سه دوره ارشد به زبان عربی برای دانشجویان عراقی و یک دوره به زبان انگلیسی برگزار کرده و هم اکنون تعدادی از دانشجویان در دوره دکتری پژوهش‌محور به زبان عربی مشغول هستند.

🔹به یاری خداوند در سال 1401 در نظر است قبل از برگزاری این دورهها، یک دوره فشرده زبان عربی تخصصی (شامل مکالمه بر اساس کتاب معروف العربیه للعالم) و نیز متون تخصصی کلاسیک و مدرن در 6 واحد از اسفندماه 1401 برگزار کند.

🔹به احتمال زیاد، واحدهای پرمخاطبی مثل قرآن و کتاب مقدس (تاریخ و آموزهها)، تاریخ ادیان و تاریخ اندیشه، الهیات مانند ترم مهرماه 1401 به فارسی، عربی و انگلسی برای علاقه‌مندان ارایه شود.

🔹لازم به ذکر است که برنامه به صورت آنلاین -حضوری (اختیاری)‌ ارایه و تمامی جلسه ضبط ویدیویی میشود و کاربران گرامی به ویدیوها دسترسی دارند. تمامی جلسات در یک روز (عصرهای سه‌شنبه)‌ ارایه خواهد شد، مگر آنکه پیشنهاد دیگری از طرف شرکت‌کنندگان ارایه شود.

🔹بدیهی است موفقیت در این دوره نقش مهمی در قبولی در دورههای ارشد و دکتری چه در دانشگاه ادیان و چه در دانشگاهای دولتی رایگان و سایر مراکز دارد. کلاسها در نوبت عصر و برگزار خواهند شد.
برای ثبت نام در دوره مشخصات خود و نام دوره و شماره همراه خود را به شماره 09939157282 یا 09907629903 ارسال فرمایید. موجب امتنان است که ملاحظات و محدودیتهای خود را نیز در همین پیام بیان فرمایید.

 

کانال اطلاع‌رسانی دانشگده ادیان:

https://eitaa.com/joinchat/1220280487C61aa658516

گروه مشورتی پذیرش دانشکده:
https://eitaa.com/joinchat/3386310840Ce54716577f

گروه آموزشی پژوهشی ادیان ابراهیمی (دانشگاه ادیان)
https://eitaa.com/Tolouwomen

 

 

مطالب مشابه