آغاز دوره زبان لاتین

تاریخ انتشار:
تاریخ رویداد
1401/11/09 تا 1401/12/29
محل برگزاری
حضوری و مجازی
هزینه
300/000
تماس با واحد رزرو

جهت ثبت نام می‌توانید درخواست خود را ازطریق پیام در پیامرسان ایتا به آیدی  @dabiradyan ارسال نمایید.

🔻قابل توجه علاقه‌مندان زبان لاتینی

اولین دوره‌ی آموزش زبان لاتین توسط دانشکده ادیان برگزار می‌گردد.

مدرس این دوره جناب آقای علی اسکات ویتکوویچ، از جمهوری چک است. ایشان که اینک به اسلام و تشیع گرویده، مدت ۷سال در مدارس دینیِ کاتولیک درس خوانده (و علاوه بر مبانی کاتولییسیزم، بر زبان‌های لاتین و عبری، تسلط یافته) و حدود ۱۵ سال را نیز در ایالات‌متحده به تحصیل گذرانده است.

🔻از مزیتهای دوره اینکه تدریس ایشان به زبان انگلیسی خواهد بود و البته بعضی از دوستان شرکت، در مقام دستیار در صورت نیاز بعضی توضیحات را به فارسی ارایه خواهند کرد. ضمن اینکه استاد محترم محتواهی آموزشی غنی و خوبی نیز از قبل تهیه کرده اند.

🔻جلسات روزهای یکشنبه ساعت 16 برگزار می‌گردد و علاقه‌مندان می‌توانند به شکل حضوری یا آنلاین در این برنامه که به مدت 12 جلسه می‌باشد حضور یابند.

🔻به شرکت کنندگان دوره به شرط حضور، گواهی شرکت در دوره داده می‌شود، ولی این امکان هم هست که از شرکت کنندگانِ متقاضی، امتحان شفاهیِ آنلاین گرفته شده و گواهی قبولی دوره جهت مراکز آموزشی دانشگاهی یا روزمه تقدیم شود. ضمنا برای دانشجوی ارشد ادیان ابراهیمی نیز درس لاتین می‌تواند جزو دروس اختیاری تلقی شود(حتی برای عزیزانی که سال آینده با بعدها دانشجوی این رشته می‌شوند، این سابقه در کارنامه‌شان منظور خواهد شد).