ملاقات رئیس و همکاران واحد مشهد با مسئولین دانشگاه فرهنگیان مشهد

تاریخ انتشار:

در راستای همکاری های آموزشی و پژوهشی بیشتر دانشگاه ادیان و مذاهب با مراکز علمی مشهد، جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان واحد مشهد جناب اقای دکتر نیری به همراه همکاران ایشان در محل پردیس شهید بهشتی این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه بعد از تلاوت قرآن، رئیس محترم دانشگاه فرهنگیان ضمن خوش آمد گویی به رئیس و همکاران واحد دانشگاه ادیان و مذاهب در مشهد، به فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه فرهنگیان اشاره کرده و آمادگی خود را برای همکاری با دانشگاه ادیان و مذاهب اعلام نمود.

 در ادامه دکتر باقری معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه فرهنگیان نیز بر استفاده از ظرفیت دانشگاه ادیان و مذاهب در رشته الهیات این دانشگاه در آینده نزدیک تاکید کرد.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب واحد مشهد دکتر غفوری نژاد ضمن تشکر از استقبال گرم دانشگاه فرهنگیان، بر همکاری های آموزشی و پژوهشی و فرهنگی تأکید کرد. ایشان ضمن اشاره به ظهور فرقه های نوپدید پیشنهاد دوره های آموزشی کوتاه مدت برای معلمان، دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان و نیز برگزاری دوره های مشترک دکتری را مطرح کرد.

در پایان، رئیس محترم دانشگاه فرهنگیان ضمن استقبال از پیشنهادهای دکتر غفوری نژاد، تشکیل کارگروهی را جهت بررسی زمینه فعالیت های دو جانبه پیشنهاد کرده و جناب آقای دکتر باقری را به عنوان مسئول این کارگروه انتخاب نمود.

مطالب مشابه