بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ تا ۲۶ آذر تمدید شد

تاریخ انتشار:
ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1402 تا 26 آذرماه تمدید شد. علاقه‌مندان برای تحصیل در دانشگاه ادیان و مذاهب باید در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت‌نام کرده و بعد از احراز شرایط لازم در دانشگاه ادیان  و مذاهب مشغول به تحصیل شوند.

بر اساس این گزارش، داوطلبانی كه داراي شرايط مذكور در دفترچه ثبت نام آزمون می‌باشند، مي‌توانند حداكثر در دو رشته امتحاني (طبق ضوابط از رشته‌‌هاي امتحاني مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام) متقاضي ثبت‌نام در اين آزمون شوند.

جهت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۲ اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده دفترچه آزمون و رشته‌های دانشگاه ادیان و مذاهب اینجا کلیک کنید

مراحلي كه داوطلب بايد براي ثبت نام اقدام كند به شرح ذیل می‌باشد:

1- مراجعه به درگاه اطلاع رساني اين سازمان به این نشاني براي خريد كارت اعتباري ثبت‌نام (سريال 12 رقمي) و دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام (دفترچه شماره 1).

2- تهيه فايل عكس اسكن شده متقاضی بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام.

3- آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز جهت ثبت‌نام.

4- خريد كارت اعتباري ثبت‌نام به مبلغ 2/300/000 ريال (دو میلیون و سيصد هزار) ریال از سامانه خرید کارت اعتباری در درگاه اطلاع‌رساني این سازمان.

5- با توجه به اينكه مقرر شده است در مراحل مختلف فرآيند اين آزمون، خدماتي از طريق ارسال پيام كوتاه ارائه شود، مبلغ 30/000 (سی هزار) ريال به عنوان هزينه استفاده از خدمات پيام كوتاه دريافت مي‌شود.

6- داوطلباني كه علاوه بر رشته‌ انتخابي‌ يا امتحاني‌ اصلي (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شركت در رشته‌ امتحاني‌ دوم هستند، ضرورت‌ دارد كه‌ كدرشته‌ امتحاني دوم را نيز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌نمايند. اين دسته از داوطلبان مي‌بايست براي رشته امتحاني‌ دوم يك‌ كارت اعتباري ديگر، به مبلغ 2/300/000ريال (دو میلیون و سيصدهزار) ريال علاوه بر كارت اعتباري اول خريداري نمايند.

7- در رابطه با نحوه اعلام علاقه‌مندي به رشته‌هاي دانشگاه‌هاي پیام نور و غیرانتفاعی، به اطلاع مي‌رساند داوطلبان در صورتي که مجاز به انتخاب رشته باشند، مي توانند در مرحله اعلامنتایج اولیه و انتخاب رشته (دهه دوم خرداد ماه سال 1402) در این خصوص اقدام نمایند.

 

جهت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۲ اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده دفترچه آزمون و رشته‌های دانشگاه ادیان و مذاهب اینجا کلیک کنید

مطالب مشابه