رئیس دانشگاه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد؛

شهید شهرکی‌نیا نشانِ اولین شهید وحدت اسلامی دانشگاه ادیان و مذاهب را از آنِ خود نمود

تاریخ انتشار:

دشمنانِ یکپارچگی و انسجام ملت ایران که می‌خواستند بر موج اعتراضات، سوار شده، توده‌ی مردم را در برابر انقلاب اسلامی قرار دهند، اما ناکام ماندند.

شهید شهرکی‌نیا

در پی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی‌نیا  دانشجوی دانشگاه ادیان و مذاهب  به دست جنایتکاران کوردل،رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با صدور بیانیه‌ای این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

متن بیانیه حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب به شرح زیر است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ

دشمنانِ یکپارچگی و انسجام ملت ایران که می‌خواستند بر موج اعتراضات، سوار شده، توده‌ی مردم را در برابر انقلاب اسلامی قرار دهند، اما ناکام ماندند، موجی از اقداماتِ وحشیانه و در عین‌حال، زبونانه را شروع کرده‌اند که برخلاف زعمِ آنها، به افشای چهره‌ی واقعی‌شان و به انسجام بیش‌ترِ اقوام و مذاهب در ایران خواهد انجامید.

حمله به حرم شاهچراغ و ترور ناجوانمردانه حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی‌نیا از تازه‌ترین اقدامات دشمنان اسلام است که هدفی جز ایجاد شکاف در همبستگی ملی و اسلامیِ ایرانیان را نمی‌جوید.

شهید شهرکی‌نیا که از دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب بود، در سال‌های متمادیِ  فعالیت‌های دینی و ازجمله، امامت جماعت در مساجدِ زاهدان، داعیه‌ای جز وحدت اسلامی را در سر نمی‌پروراند.

 موضع‌گیریِ بجای جناب مولوی عبدالحمید در قبال این ترور ناجوانمردانه نشان‌دهنده‌ی ناکامیِ دشمنان اسلامِ یکپارچه و فراگیر در این سرزمین است.

اینجانب ضمن تسلیتِ شهادت این دانشجوي دانشگاه ادیان و مذاهب که نشانِ اولین شهید وحدت اسلامی  اين دانشگاه را از آنِ خود نمود، از مسئولان استانی و کشوری می‌خواهم که با دستگیریِ عاملان این اقدام شوم، پرده از چهره‌ی نفاق و استکبار برداشته، دامانِ اقوام و مذاهب اسلامی را از واگرایی و جدایی‌طلبی پاک کنند و هم‌زمان با رسیدگی عاجل و جدی به مطالبات اقوام و مذاهب اسلامی در ایران، راه را بر هرنوع سوء استفاده‌ی دشمنان و کینه‌توزان ببندند.

غفران و رضوان الهی نصیب آن شهید، و صبر و اجر فراوان، روزیِ بازماندگان آن فقید سعید باد.

سید ابوالحسن نواب

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب

شهید شهرکی‌نیا

 

مطالب مشابه