اطلاعیه پذیرش و ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان کارشناسی ۱۴۰۱

تاریخ انتشار:
ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان کارشناسی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاونت آموزش دانشگاه اطلاعیه‌ای جهت انجام امور ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی سازمان سنجش آموزش کشور 1401  منتشر کرده است که بر اساس آن دوطلبان پذیرفته می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. در این اطلاعیه آمده است آن دسته از داوطلبان کارشناسی پیوسته سازمان سنجش آموزش کشور سال 1401 که نتیجه نهایی پذیرش ایشان قبول در یکی از کد رشته محل‌های دانشگاه ادیان و مذاهب می‌باشد باید براساس توضیحات ذیل اقدام به ثبت‌نام برای نیم‌سال اول سال تحصیلی 1401 نمایند.

راهنمایی ثبت‌نام در دانشگاه ادیان و مذاهب ویژه پذیرفته شدگان

ضمن عرض خیرمقدم به پذیرفته‌شدگان نهایی ورودی جدید، اعلام می‌شود ثبت نام از پذیرفته‌شدگان در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری صورت می‌گیرد. پذیرفته‌شدگان لازم است در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام نموده، پس از تکمیل ثبت‌نام اینترنتی با مراجعه حضوری به دانشگاه نسبت به تشکیل پرونده و ارایه مدارک لازم برای ثبت‌نام حضوری طبق برنامه زمانی تعیین شده اقدام نمایند. خواهشمند است به‌منظور تسهیل فرایند ثبت‌نام از نهایی شدن ثبت‌نام اینترنتی خود اطمینان حاصل نمایید.

برنامه زمانی برای ثبت‌نام

ثبت‌نام اینترنتی (مرحله 1) ایام هفته تاریخ
کلیه داوطلبان شنبه 02/07/1401
الی
پنج‌شنبه 14/07/1401
ثبت‌نام حضوری (مرحله 2) ایام هفته تاریخ ساعت
داوطلبان در کلیه رشته‌ها ‌شنبه 02/07/1401 08:00 الی 14:00
الی
پنج‌شنبه 14/07/1401 08:00 الی 14:00

 

کلیه پذیرفته‌شدگان کارشناسی پیوسته براساس قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هنگام ثبت‌نام نهایی در دانشگاه ادیان و مذاهب باید مدرک تحصیلی پایه خود را ارایه نمایند. مدرک تحصیلی ارایه شده ضمن دلالت بر فارغ‌التحصیلی از مقطع قبلی باید حاکی از فارغ‌التحصیلی پیش از تاریخ 31/06/1401 باشد. هرگونه مدرک فارغ‌التحصیلی با تاریخ بعد از 31/06/1401 قابل قبول نبوده و دانشجو در هر مرحله از تحصیل که قرار داشته باشد براساس قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اخراج شده، عواقب بعدی آن برعهده دانشجو بوده و حق هیچ‌گونه اعتراض ندارد.

چنانچه داوطلبی بنابر دلایلی نتواند در هنگام ثبت‌نام این مدرک را ارایه نماید موظف است که فرم تعهد رفع کسری مدرک تحصیلی خود را چاپ نموده و با حضور در دانشگاه به تایید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب برساند.

فرم تعهد رفع کسری مدرک تحصیلی مختص پذیرفته‌شدگانی است که مدرک پایه ندارند و فارغ التحصیل سال جاری می‌باشند و در هنگام ثبت‌نام دانش‌آموز سال آخر بوده‌اند. داوطلب مُلزم می‌باشد پیش از تکمیل مراحل ثبت‌نام این فرم را چاپ نموده و ضمن مراجعه حضوری، به تایید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رسانده و در مراحل نهایی پذیرش فرم مذکور را ارایه نماید.

نکته مهم در فرایند ثبت‌نام: براساس اعلام رئیس محترم مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش امکان ارایه کارنامه و سوابق فارغ التحصیلی برای پذیرفته‌شدگان بصورت الکترونیکی در سامانه تأییدیه تحصیلی به آدرس https://emt.medu.ir فراهم می‌باشد لذا همه پذیرفته‌شدگان می‌بایست براساس مراحل اجرایی ذیل اقدام لازم را بعمل آورند:

  1. پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه مذکور و مشخص نمودن نظام آموزشی، با انتخاب گزینه «سوابق تحصیلی» ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل‌های تحصیل دوره دوم متوسطه، به دانشگاه محل پذیرش خود را درخواست نمایند، که پس از کامل شدن فرآیند درخواست، کد پیگیری در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت و با ارایه این کد به بخش پذیرش دانشگاه ادیان و مذاهب مدارک درخواست شده از طریق سامانه توسط دانشگاه قابل دریافت می‌باشد. البته فارغ التحصیلان خرداد سال 1395 و قبل از آن، ابتدا باید به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش برای ثبت‌نام در دانشگاه اعلام شده به ادارات آموزش و پرورش محل فراغت خود مراجعه نمایند و از مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه خود بخواهند پس از بررسی و تأیید مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید و سپس به دانشگاه مراجعه کنند. همچنین فارغ التحصیلان شهریور 1395 و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش ندارند.

توجه نمایید در انتخاب دانشگاه ادیان و مذاهب در فرایند ثبت‌نام دقت نمایید. تا مدارک درخواستی برای سامانه این دانشگاه ارسال شود.

  1. همه پذیرفته شدگانی که اقدام به ثبت‌نام در دانشگاه ادیان و مذاهب می‌کنند علاوه بر ارایه سوابق تحصیلی باید برای اخذ تاییدیه تحصیلی از طریق همان سامانه مذکور اقدام کنند.
  2. همه پذیرفته شدگان باید اصل دیپلم و یا پیش دانشگاهی (برای فارغ التحصیلان نظام سالی واحدی) خود را به دانشگاه ارایه کنند.

تذکر 1: در قسمت تعهدنامه‌ها، پذیرفته‌شدگان برای تکمیل ثبت‌نام اینترنتی باید کلیه تعهدنامه‌ها را تایید نمایند.

تذکر2: پذیرفته‌شدگان محترم باید برای پرداخت شهریه علی‌الحساب نیم‌سال اول تحصیلی خود مبلغ 10.000.000 ریال (یک میلیون تومان) پرداخت نمایند. این پرداخت در مرحله ثبت‌نام اینترنتی و از طریق درگاه پرداخت شهریه دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.

برای اطلاع بیشتر و یا پاسخ‌گویی به سوال‌های پذیرفته‌شدگان پیرامون مسایل مالی و شهریه دانشجویی می‌توانید با شماره 32802610 – 025 (داخلی 160) تماس حاصل فرمایید.

تذکر3: کلیه داوطلبان محترم در زمان مراجعه حضوری به دانشگاه باید مدارک ذیل را همراه داشته باشند:

  1. اصل شناسنامه.
  2. اصل کارت ملی.
  3. 4 قطعه عکس 3×4 با زمینه سفید.
  4. مدرک وضعیت نظام وظیفه (ویژه دانشجویان مرد).
  5. اصل مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی و یک نسخه تصویر آن.

 

تذکر 4: پذیرفته‌شدگان نهایی برای اطلاع از نحوه انتخاب واحد و برنامه درسی خود باید پس از دریافت شماره دانشجویی به دانشکده مربوط مراجعه نموده. برنامه کلاس‌ها در نیم‌سال اول تحصیلی 1402 – 1401 به این شرح است که انتخاب واحد از روز ‌شنبه مورخ 02/07/1401 الی چهارشنبه مورخ 06/07/1401 است و شروع کلاس‌های درسی از شنبه مورخ 09/07/1401 است.

ثبت‌نام اینترنتی

آدرس دانشگاه ادیان و مذاهب (برای ثبت نام حضوری کلیه رشته‌ها):

دانشگاه ادیان و مذاهب، قم ـ پردیسان ـ روبروی مسجد امام صادق(ع) (تلفن تماس 02532802610)

فرم تعهد دانش‌آموزان سال آخر

 

 مراحل ثبت‌نام:

 

مطالب مشابه