با حضور معاون ارتباطات و امور بین‌الملل دانشگاه بررسی شد؛

گسترش همکاری های علمی دانشگاه ادیان و مذاهب و دانشگاه وست بوهمیا

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، با دعوت دانشگاه وست‌بوهیما جمهوری چک، معاون ارتباطات و امور بین‌الملل حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدمهدی تسخیری، حجت‌الاسلام حامد شاه رفعتی مدیر اداره کل بین‌الملل در این دانشگاه حضور یافتند و طی جلسه‌ای با جانا اوفسیانیکوفا رئیس مرکز همکاری‌های علمی ارآسموس پلاس در خصوص چگونگی و گسترش پروژه‌های ارآسموس پلاس گفت‌و‌گو کردند.

بر اساس این گزارش دکتر محمدمهدی تسخیری با معرفی دانشگاه گزارشی از فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه و تفاهم‌نامه‌هایی که تاکنون دانشگاه با دانشگاه‌های دیگر کشورها داشته است ارائه کرد. وی با اشاره به اینکه دانشگاه ادیان و مذاهب تاکنون با دانشگاه‌های جمهوری چک تفاهم‌نامه یا قرارداد همکاری نداشته است ابراز امیدواری کرد که این دیدار آغاز همکاری‌های علمی دوجانبه در خصوص تبادل دانشجو و استاد و همچنین اجرای پروژه‌های مشترک باشد.

کارشناس مرکز همکاری‌های علمی ارآسموس پلاس دانشگاه وست بوهیمیای چک ضمن خوش‌آمدگویی به گروه اعزامی دانشگاه ادیان و مذاهب در این جلسه با ارائه گزارشی کوتاه از قراردادهای همکاری با کشورهای جهان عنوان کرد که این دانشگاه با دانشگاه‌های همه قاره‌های جهان قرارداد همکاری و تبادل استاد و دانشجو دارد. او اظهار کرد که ایجاد ارتباط مستمر با دانشگاه ادیان و مذاهب که یک دانشگاه بین‌المللی است می‌تواند بسیار مفید و سازنده باشد.

در پایان این جلسه هر دو طرف بر ادامه همکاری‌های علمی و امضای تفاهم‌نامه تاکید کردند و اظهار امیدواری کردند که بتوانند از این ظرفیت جهت بهبود و ارتقای سطح علمی دانشجویان هر دو طرف استفاده کنند.

مطالب مشابه