به همت دانشکده زن و خانواده؛

دوره آشنایی با مطالعات زنان بصورت مجازی و حضوری برگزار می شود

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دانشکده زن و خانواده و نمایندگی دانشگاه ادیان و مذاهب در مشهد با همکاری هیئت اندیشه ورز خانواده، تعلیم و تربیت و سبک زندگی و نمایندگی جامعه المصطفی در خراسان در نظر دارد دوره آشنایی با مطالعات زنان از ۴ اسفند تا ۷ اسفند ۱۴۰۰ با حضور اساتید مطرح و برجسته کشور به صورت مجازی و حضوری در مشهد برگزار نماید.

بر اساس این گزارش، اساتید همچون دکتر مجید دهقان، دکتر اعظم خوش صورت موفق، دکتر سمیه عرب خراسانی، دکتر خدیجه برزگر، دکتر داوود حسین پور و دکتر سهیلا پیروزفر تدریس خواهند کرد.

شایان ذکر است که شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر دانشگاهی دریافت خواهند کرد. همچنین برای طلاب تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان جهت شرکت در دوره باید تا ۳ اسفند ماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدم کنند. جهت ثبت‌نام می‌توانید به آیدی ایتا @Admin63 پیام دهید یا از ساعت ۸ الی ۱۴ با شماره همراه 09178196083 تماس بگیرید.

برای شرکت حضوری در این دوره می‌توانید در زمان‌های مشخص شده در پوستر به آدرس زیر مراجعه کنند: میدان امام خمینی، انتهای خیابان فیاض بخش ، بین ثامن الائمه ۲۰ و ۲۲ ، ساختمان گلستان امام رضا علیه السلام.

مطالب مشابه