با حضور مسئولان دو دانشگاه صورت گرفت؛

همکاری های علمی میان دانشگاه ادیان و مذاهب و دانشگاه امام صادق(ع) بررسی شد

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد مهدی تسخیری، معاون ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه ادیان و مذاهب روز چهارشنبه ۱۳ بهمن‌ماه میزبان دکتر مصلایی‌پور رئیس دانشکده الهیات دانشگاه امام صادق(ع) بود و در مورد همکاری‌های مشترک میان این دو دانشگاه به تبادل بحث و گفت‌وگو پرداختند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمد مهدی تسخیری معاون ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه با خوش آمدگویی به رئیس دانشکده الهیات و هیئت همراه گفت: تحقق اهداف انقلاب اسلامی نیازمند شناخت وضعیت موجود و برنامه‌ ریزی برای رسیدن به وضعیت مطلوب می‌باشد. دانشگاه امام صادق(ع) یکی از دانشگاه‌های پیشرو در زمینه علوم اسلامی است که با تاسیس آن در اوایل انقلاب ، در جهت گسترش و ترویج مبانی اسلامی  گام‌های مهمی را برداشته است. تعاملات میان دانشگاه ادیان و مذاهب و دانشگاه امام صادق(ع) می‌تواند بسترهای مناسبی را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایجاد کند.

در این دیدار  حجت الاسلام والمسلمین دکتر ملانوری رئیس دانشکده علوم و معارف قرآنی دانشگاه ادیان و مذاهب نیز ضمن معرفی دانشگاه، آمادگی دانشگاه ادیان و مذاهب را برای آغاز همکاری های علمی و تبادیل استاد و دانشجو در حوزه علوم اسلامی و قرآنی اعلام کرد، همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین حامد شاه رفعتی مدیر کل امور بین الملل دانشگاه نیز با بیان ظرفیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه در عرصه‌های بین‌المللی اظهار کرد، دانشگاه ادیان و مذاهب آماده انعقاد تفاهم نامه و همکاری با دانشگاه امام صادق(ع)در جهت جذب دانشجویان بین‌الملل است.

در ادامه این دیدار دکتر مصلایی‌پور رئیس دانشکده الهیات دانشگاه امام صادق(ع) ضمن تبیین اهداف ودستاوردهای دانشکده الهیات به بیان عملکرد بین‌المللی دانشکده الهیات پرداخت و ضمن تشریح برنامه‌های آتی دانشگاه مطبوعش با دانشگاه ادیان و مذاهب در جهت گسترش تعاملات، علاقمندی دانشگاه امام صادق(ع) را برای امضای یک تفاهم نامه همکاری با دانشگاه ادیان و مذاهب اعلام نمود.

مطالب مشابه