معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی خبر داد؛

تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم

تاریخ انتشار:

دکتر رحمان بوالحسنی در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه اعلام کرد؛تصمیمات دانشگاه ادیان و مذاهب در خصوص حضوری یا غیر حضوری بودن کلاس‌ها و نیز امتحانات، تابع تصمیمات وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و ستاد ملی کروناست.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد، از آنجا که وزارت علوم،تحقیقات و فناوری اجازه برگزاری مقاطع تحصیلات تکمیلی را به دانشگاه ها واگذار کرد ،دانشگاه ادیان و مذاهب از اواسط ترم قبل،کلاس‌های مقطع دکتری و امتحانات مقطع ارشد و دکتری را حضوری اعلام کرد.

وی در خصوص دوره های دانشجویان غیر ایرانی نیز اظهار داشت،تاکنون همه کلاس‌های غیرایرانی‌ها به صورت مجازی برگزار شده و امتحانات آن‌ها نیز در این ترم مجازی‌ است.

دکتر بوالحسنی همچنین گفت، در ترم آتی نیز تصمیم بر حضوری یا غیر حضوری بودن کلاس‌ها و امتحانات دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی بر اساس ابلاغیه وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و  ستاد ملی کرونا خواهد بود.

وی با بیان این‌که این دانشگاه هیچ کلاس یا امتحانی را در دوران کرونا برای دانشجویان غیر ایرانی خصوصا عراقی‌ها به صورت حضوری برگزار نکرده افزود، معدود دانشجویانی که در دانشگاه رفت و آمد می‌کنند، پیگیر امور اداری و آموزشی خود و یا هموطنانشان هستند.

مطالب مشابه