دکتر دلاوری در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه؛

ایجاد طراوت و نشاط اجتماعی یکی از اولویت های دانشگاه ادیان و مذاهب است

تاریخ انتشار:

به مناسبت ایام الله دهه فجر،جشنواره مسابقات ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه ادیان و مذاهب با شعار «ورزش مفرح، کارمند بهره‌ور ، دانشگاه شاداب» آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر رضا دلاوری مدیر کل منابع انسانی دانشگاه ادیان و مذاهب در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه و با اعلام خبر  برگزاری  مراسم افتتاحیه جشنواره مسابقات ورزشی کارکنان و اساتید گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره مسابقات ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه ادیان و مذاهب با حضور حجت السلام و المسلمین دکتر مصطفی جعفر‌طیاری  قائم مقام رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب ، دکتر روح الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم و  برخی دیگر از مسئولین دانشگاه در سالن شهید حیدریان پردیسان برگزار گردید.

مدیرکل منابع انسانی دانشگاه ادیان و مذاهب افزود؛ سلامت و نشاط یکی از مهمترین مولفه‌های اجتماعی و فرهنگی در هرجامعه‌ای است و با تشویق افراد به ورزش وفعالیت‌های جسمانی با عنایت به  اهداف و برنامه‌های ورزشی دانشگاه مبنی بر ترویج ورزش به‌عنوان سبکی از زندگی با اثرگذاری و گسترس بیشتری همراه خواهد بود.
دکتر رضا دلاوری ادامه داد؛ اداره امور رفاهی، ورزش و سلامت اداره کل منابع انسانی دانشگاه در ترویج اهداف سلامت محور این دانشگاه نقش غیر قابل انکاری دارند و بدین منظور برای مشارکت و همراهی بیشتر کارکنان و مدیران، اداره کل منابع انسانی دانشگاه اولین جشنواره  ورزشی، با محوریت نقش ورزش بر نشاط اجتماعی کارکنان و مدیران با هدف رضایتمندی و ایجاد روحیه ورزشی و نشاط و کاهش استرس و افزایش بهره‌وری کارکنان و مدیران  را در 15 رشته ورزشی برگزار می‌نماید.

وی ایجاد طراوت و نشاط اجتماعی را یکی از اولویت‌های مهم دانشگاه ادیان و مذاهب دانست و افزود؛ جشنواره‌های ورزشی یکی از کانال‌های ارتباطی کارکنان دانشگاه برای تبادل شادی،هیجان و نشاط در سطح دانشگاه می‌باشد و امسال این جشنواره با استقبال کارکنان و اساتید دانشگاه و با شعار «ورزش مفرح، کارمند بهره‌ور،دانشگاه شاداب» آغاز شد.
دکتر رضا دلاوری ادامه داد، در مراسم افتتاحیه این جشنواره ، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سخنانی با اشاره به نقش ورزش در بهره‌وری کارکنان، بر اخذ بیمه ورزشی و جایگزین نمودن جنبه‌های سلامتی بر جنبه‌های رقابتی تاکید نمود.
همچنین در این مراسم دکتر مصطفی جعفر‌طیاری قائم مقام رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب نیز با تبیین این‌که وجود انسان دو بعد جسمانی و روحانی دارد بیان کرد؛ انسان در بعد روحانی با داشتن جسم و تن سالم موفق‌تر خواهد بود.

دکتر رضا دلاوری اضافه کرد؛ در این جشنواره 113 نفر در بخش مردان و 30 نفر در بخش بانوان، در رشته‌های فوتسال، والیبال، پینگ پنگ، دارت، تیر اندازی با اسلحه، تیر اندازی با کمان، شطرنج، بدمینتون، شنا، طناب کشی، آمادگی جسمانی، بسکتبال، مینی گلف، بهکاپ و وودبال به رقابت خواهند پرداخت.
 گفتنی است؛ هاشم آقایی مسئولیت برگزاری این دوره از جشنواره ورزشی دانشگاه ادیان و مذاهب را بر عهده دارد.

 

مطالب مشابه