با صدور پیامی؛

تسلیت رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب به مناسبت درگذشت سرلشکر فیروزآبادی

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در پی درگذشت سرلشکر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب پیام تسلیتی صادر کرد.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت سردار پرافتخار، دکتر سید حسن فیروزآبادی مایه تأسف و تأثر فراوان گردید. این فرمانده عالی‌مقام که بیش از دو دهه ریاست ستاد فرماندهی نیروهای مسلح را عهده‌دار بود، از اوان پیروزی انقلاب در دولت‌های مختلف، منشأ خدمات بسیاری گردید.

او که از تحصیلات عالی پزشکی برخوردار بود، در همه مسئولیت‌هایش از ریاست هلال احمر در دولت شهید رجایی تا سمت‌های مختلف در جهاد سازندگی و امور دفاعی نخست‌وزیری تا آخرین سمتش به عنوان مشاور عالی رهبری در امور دفاعی و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار بود و همواره فارغ از مطامع دنیوی و وابستگی‌های جناحی در اندیشه خدمت به ایران و ایرانیان بود.

اینجانب ضمن تسلیت درگذشت این سرلشکر بسیجی، به فرماندهی کل قوا و به همکاران و علاقه‌مندان و آشنایان ایشان، از خدای متعال می‌خواهم که به پاس چهار دهه خدمت‌گزاری‌اش، او را مشمول غفران و رضوان بیکرانش گرداند و به همه بازماندگانش صبر و اجر فراوان عنایت فرماید.

سید ابوالحسن نواب

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب

مطالب مشابه