نشست تخصصی جایگاه ادیان و مذاهب در برند سازی ملی ایران برگزار میشود
به مناسبت هفته پژوهشی برند ملی ایران نشست تخصصی جایگاه ادیان و مذاهب در برند سازی ملی ایران برگزار میشود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، با مشارکت معاونت پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب و اندیشکده مطالعات راهبردی برند سازی ملی ایران و به مناسبت هفته پژوهشی برند ملی ایران نشست تخصصی جایگاه ادیان و مذاهب در برند سازی ملی ایران برگزار میشود.
گفتنی است در این نشست دکتر احمدرضا مفتاح معاون پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب، حجتالاسلام والمسلمین دکتر مهدی فرمانیان، رئیس دانشکده مذاهب اسلامی دانشگاه ادیان و مذاهب و حجتالاسلام والمسلمین دکتر محمد حسین مظفری رئیس مرکز صلح و گفتگوی دانشگاه ادیان و مذاهب سخنرانی خواهند کرد.
همچنین دبیری این نشست را حجت الاسلام والمسلمین دکتر مجید مبینی مقدسی، مدیر گروه علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه ادیان و مذاهب بر عهده دارد.
لازم به ذکر است نشست تخصصی جایگاه ادیان مذاهب در برند سازی ملی ایران روز پنجشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۴ ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن شهید بهشتی دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار میگردد.
علاقمندان جهت ثبت نام و دریافت گواهی حضور در این نشست به آدرس اینترنتی زیر مراجعه یا با شماره ۰۹۳۰۰۷۵۲۰۶۵ تماس حاصل نمایند.
