دفاعیه پایان نامه «نقد و بررسی دیدگاه های فیلیپ کلایتون در باب نفس از دیدگاه ملاصدرا و علامه طباطبایی»

مراسم دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد «نقد و بررسی دیدگاه های فیلیپ کلایتون در باب نفس از دیدگاه ملاصدرا و علامه طباطبایی» اثر حجت الاسلام سید علی علم الهدی، ساعت 16 عصر روز دوشنبه 31 خرداد 89 در سالن کنفرانس دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.

در این جلسه که آقایان دکتر محمد لگنهاوزن به عنوان استاد راهنما، دکتر محمدتقی فعالی، استاد مشاور و علی رضا نقدعلی به عنوان استاد داور و نیز جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب حضور داشتند، سید علی علم الهدی دانشجوی رشته دین شناسی، پایان نامه خود را با عنوان «نقد و بررسی دیدگاه های فیلیپ کلایتون در باب نفس از دیدگاه های ملاصدرا و علامه طباطبایی» ارائه کرد و به دفاع از آن پرداخت.

در ابتدای این نشست، علم الهدی برای ارائه­ پایان نامه خود در سه فصل ضمن گزارشی از دیدگاه های فیلیپ کلایتون در باب نفس، به بررسی دیدگاه صدرالمتألهین شیرازی و علامه طباطبایی در این زمینه و ابعاد مختلف آن پرداخت و در نهایت با مقایسه ای اجمالی میان دو دیدگاه یاد شده در رابطه با نفس، امتیازات آنها را بررسی نمود.

در پایان این جلسه اساتید مشاور، راهنما و داور پس از شور و مشورت، بررسی پایان نامه و ارزیابی نحوه دفاع دانشجو، وی را شایسته کسب درجه عالی، تشخیص دادند.