ادیان جهان؛ هندوئیسم

1,800,000 ریال

تقریبا از آغاز ظهور تمدن در بیش از 10 هزار سال پیش، دین در شکل گیری تاریخ انسان نقش داشته است. امروزه بیش از نیمی از جمعیت جهان از یک دین بزرگ یا آداب و رسوم بومی پیروی می کنند.

در جامعه های سرتا سر جهان وجود تنوع فزاینده قومی و فرهنگی به پیدایش مجموعه متنوعی از دین هایی انجامیده است که در کنار یکدیگر به برگزاری شعائر خود می پردارند. از این رو بسیار ضروری است که در حد اعلای امکان با ادیان جهان آشنا شویم.

در مجموعه ادیان جهان، خطوط کلی ادیان بزرگ جهان و نهادهای دینی عصر ما با زبانی روشن و قابل فهم عرضه شده اند. از جمله: پراکندگی جغرافیایی خاستگاه ها و تاریخچه معتقدات اصلی، شعائر و مکان های مقدس خدمات به تمدن جهان تصویرهای دقیقا دست چین شده متن را کامل می کنند و ستون های جانبی صفحات، نقشه، فهرست، واقعیت های مسلم، واژه نامه، کتابشناسی، خواندنی های بیشتر و نمایه در آن ها گنجانده شده است تا خوانندگان را در دست یافتن به درکی کامل تر درباره موضوع یاری کنند.

 

 اطلاعات توصیفی کتاب در کتابخانه ملی 

 

نویسنده

مدو بزاز وانگو

مترجم

ع پاشایی

تعداد صفحات

300

نوع جلد

گالینگور

سال نشر

1399

10 in stock

Description

هندوئیسم یا آیین های هندو به مطالعه در ریشه ها، متون، خدایان و تغییرات سیاسی و اجتماعی، معابد و پرستش پیکره های خدایان هندو می پردازد و خواننده را با انبوهی از آداب و رسوم محلی به ویژه قربانی آشنا می کند.

متون هندو دامنه گسترده ای از عقاید هندوها را در خود محفوظ نگاه داشته است. از افسانه های عامیانه پورانه ها درباره خدایان گرفته تا معنوی ترین آموزه های اوپانیشدها در این متون آمده است.

You may also like…