تعالیم کلیسای کاتولیک

5,000,000 ریال

معرفی کتاب اثر پیش رو، مروری بر اعتقادات، سنت ها، آداب و رسوم و تعالیم ارایه شده از سوی کلیسای کاتولیک با استناد به متون رسمی و تعلیمی این کلیسا و کتاب مقدس است.

در این نوشتار به تبیین جنبه های کلامی، عبادی، اخلاقی و اجتماعی مربوط به تعالیم ارائه شده از سوی کلیسای کاتولیک برای مسیحیان این فرقه از جهان که مورد تایید پاپ نیز می باشد، پرداخته شده و برخی از ادعیه، آداب و رسوم دینی و مذهبی و نیز مسایل حقوقی مربوط به مسیحیت کاتولیک معرفی شده است.

نویسنده نخست کلیاتی در مورد مفهوم ایمان و هدف از آن و نیز ساختار تعالیم دینی در مسیحیت ارائه نموده و سپس اهمیت و ابعاد شناخت خداوند، رابطه بین انسان با خدا، جایگاه وحی و سنت به عنوان یکی از منابع شناخت دین و معارف دینی و لزوم پاسخ گویی آدمی به خداوند نسبت به اعمال و اعتقادات خویش از منظر کلیسای کاتولیک، مورد بحث و بررسی اجمالی قرار گرفته است.

آنگاه برخی از عقاید مسیحیان کاتولیک نسبت به عیسی(ع)، نبوت وی، زندگانی و سرنوشت او و نیز تعالیم وارد شده از ایشان در دین مسیحیت مطرح شده و اعتقاد آنان به روح القدس و فدا شدن مسیح برای نجات مسیحیان منعکس شده است.

در بخش دیگری از کتاب نویسنده به برخی از آداب و آئین های کلیسای کاتولیک معروف به آئین های فیض بخش اشاره نموده و بعضی از احکام عبادی مربوط به این فرقه از مسیحیت و نیز دعاهای وارد شده از مسیح در زمینه های مختلف را معرفی نموده است.

مترجم

احمدرضا مفتاح, حسن قنبری, حسین سلیمانی

تعداد صفحات

765

نوع جلد

گالینگور

سال نشر

1393

10 in stock

Description

تعالیم کلیسای کاتولیک

You may also like…