پذیرش دانشجو

برگزاری اولین دوره کارشناسی ارشد رشته های دانشکده ادیان به زبان انگلیسی

تاریخ انتشار:

برگزاری اولین دوره کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی

برگزاری اولین دوره کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی

به یاری خداوند اولین دوره کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در سال 1401 به طور رسمی برگزار میشود. در این دوره همه دانشجویان سراسری و اختصاصی میتوانند شرکت کنند. برای ثبت نام در دوره انگلیسی طبق روال عادی در فرآیند پذیرش شرکت کنید.

برای هماهنگی بیشتر و برنامه ریزی بهتر و آگاهی گروه، لطفا یک پیام با ذکر نام و نام خانوادگی و درج شماره همراه  به شماره 09369524991 در واتساب یا ایتا یا به طور پیامکی ارسال فرمایید.


توضیحاتی درباره دوره های انگلیسی زبان

با سلام و عرض ادب خدمت کاربران گرامی. نظر به پرسشهای دریافتی توضیحات زیر تقدیم میشود:

1.  برنامه اعلام شده برای دانشجویان ایرانی است. داوطلبان کنکور سراسری با انتخاب دانشگاه ادیان و رشته  ادیان ابراهیمی یا غیرابراهیمی یا دین شناسی و ارسال یک یادداشت جداگانه به گروه، در لیست دانشجویان دوره انگلیسی قرار میگیرند. داوطلبان آزمون اختصاصی طلاب دانشگاه ادیان نیز کافی است در سایت دانشگاه ادیان ثبت نام کرده و یک یادداشت شامل نام و نام خانوادگی و شماره همراه و درخواست خود به شماره 09369524991 یا ایمیل adyan.ac@gmail.com ارسال کنند.

2.  دانشجویان غیرایرانی نیاز به فرایند یادشده ندارند و کافی است درخواست خود را از طریق شماره فوق در واتساب یا ایمیل ارسال نمایند.

3.  واحدهای درسی همان واحدهای دوره های فارسی است. ضمنا برای رفاه حال دانشجویان، ترم اول واحدهای جبرانی ارایه میشود که میتوانند به شکل آنلاین یا حضوری در برنامه شرکت کنند.

4.  دوره مذکور در قم ارایه میشود ولی در صورت درخواست اکثریت متقاضیان امکان ارائه برنامه انگلیسی در تهران وجود دارد.


پرسش وارده در خصوص دوره های انگلیسی

پرسش: خانم ز. ت.  سلام و وقت بخیر.در مورد رشته ادیان ابراهیمی به زبان انگلیسی، اطلاعات تکمیلی میخواستم. سرفصل دروس، سنوات و ترم های تحصیلی، پژوهش محور یا آموزش محور بودن، هزینه دوره ارشد و …و اینکه آیا بدون کنکور امکان ثبت نام هست یا خیر؟

پاسخ: سلام. دوره انگلیسی همان شرایط دوره فارسی را دارد و دانشجوی ایرانی باید از طریق آزمون سراسری یا اختصاصی وارد شود. شهریه همان شهریه دوره عادی فارسی با سه ترم درس است که یک ترمش غیرحضوری است. پایان نامه اختیاری است. دروس همان دروس عادی است. اطلاعات دقیقتر بزودی در گروه دانشکده درج میشود.

این ضوابط در مورد دانشجویان ایرانی است اما دانشجویان غیرایرانی محدودیتی در ثبت نام ندارند و کافی است درخواست خود را به گروه بفرستند.

مطالب مشابه