رئیس صندوق رفاه دانشگاه ادیان و مذاهب خبر داد؛

آغاز اعطای تسهیلات به دانشجویان

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سید امین فضیلت‌نژاد رئیس صندوق رفاه دانشگاه ادیان و مذاهب در گفت‌وگو با روابط عمومی از ارائه تسهیلات به دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب خبر داد.

وی با اشاره به این‌که دانشجویان می‌توانند از دو طریق نسبت به پرداخت شهریه خود اقدام نمایند، گفت: دانشجویان می‌توانند هم از طریق تسهیلات اعطایی دانشگاه ادیان و مذاهب و هم تسهیلات اعطایی صندوق رفاه وزارت علوم، شهریه خود را پرداخت و با خیال آسوده به تحصیل ادامه دهند.

رئیس صندوق رفاه دانشگاه ادیان و مذاهب در ادامه گفت: پذیرفته‌شدگان می‌توانند پس از ثبت‌نام در دانشگاه، با مراجعه به صندوق رفاه دانشگاه ادیان و مذاهب، شهریه خود را با استفاده از این تسهیلات در طول دوره تحصیل، پرداخت نمایند. هم‌چنین می‌توانند با مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه وزارت علوم، نسبت به دریافت وام دانشجویی اقدام نمایند.

سید امین فضیلت نژاد ادامه داد،پس از ورود به پورتال دانشجویی صندوق رفاه وزارت علوم به نشانی bp.swf.ir مراحل ثبت درخواست را دنبال نمایید.

وی همچنین اضافه کرد،دانشجویان در صورتی که در مقاطع قبلی از تسهیلات صندوق رفاه استفاده نموده‌اند، وارد پورتال دانشجویی خود (نام کاربری (کد ملی)؛ کلمه عبور (کد ملی) شده و از منوی اطلاعات دانشجو اقدام به ثبت مقطع تحصیلی جدید نمایند. در غیر این صورت، از منوی ثبت‌نام دانشجوی جدید، اطلاعات هویتی، آموزشی و مقطع تحصیلی جدید خود را ثبت نمایند و پس از تأیید صندوق رفاه دانشگاه، وارد پورتال دانشجویی (کد کاربری (کد ملی) و کلمه عبور (کد ملی) خود شوند.

فضیلت نژاد افزود، پس از ثبت درخواست، یک پیامک از طرف صندوق رفاه برای دانشجو ارسال می‌شود و درخواست وی در لیست انتظار قرار می‌گیرد و پس از تأیید صندوق رفاه دانشگاه جهت تأیید نهایی به صندوق رفاه وزارت علوم ارسال می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشگاه ادیان و مذاهب تاکید کرد، دانشجویان پس از ثبت درخواست وام شهریه و در صورت تأیید آن توسط صندوق رفاه، به همراه ضامن یا ضامنین خود به یکی از دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور مراجعه و تعهدنامه تسهیلات شهریه را طبق قوانین و ضوابط وزارت علوم تکمیل و به همراه گواهی کسر از حقوق ضامن یا ضامنین به امور دانشجویی دانشگاه ارائه نمایند.

 

مدارک لازم جهت تسهیلات دانشگاه ادیان و مذاهب

دانلود کنید

1      2      3      4      5  

 

مدارک لازم جهت تسهیلات وزارت علوم

دانلود کنید

1      2      3      4      5

مطالب مشابه