حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب:

تحریم سپاه، تحریم ملت ایران است

تاریخ انتشار:

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب درباره دستور اخیر ترامپ در قرار دادن سپاه در لیست نهادهای تروریستی گفت: این اقدام نشان داد که ترامپ ایران را به‌خوبی نمی‌شناسد.

او سپاه را برخاسته از متن مردم و هم‌زاد و همراه انقلاب اسلامی دانست و گفت: سپاه مانند روحانیت برخاسته و جزئی از مردم است؛ همان‌گونه که ارتش نیز بعد از انقلاب جزئی از مردم شد و امروز می‌بینیم در جریان سیلاب استان‌های شمالی، جنوبی و غربی، ارتش و سپاه پای کار آمدند و در صف مقدم کمک به مردم قرار دارند.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب بیان داشت: تحریم ترامپ تحریم ملت ایران است که راه به جایی نمی‌برد، چراکه باعث هم‌افزایی و وحدت و انسجام بیشتر ملت ایران می‌شود.

او تحریم‌ها را سبب رشد ملت ایران دانست و گفت: اگر این تحریم‌ها از اول انقلاب نبود، هم‌چنان وابسته بودیم اما امروز با وجود این تحریم‌ها روی پای خود ایستاده‌ایم.

نواب با اشاره به تحریم ارتش برون‌مرزی آمریکا توسط ایران عنوان کرد: دولت نشان داده است که ذره‌ای از حقوق ملت ایران کوتاه نمی‌آید و حتی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری که سهام ایران را مصادره کرده بودند، از طریق شکایت از آمریکا بازپس گرفتند.

مطالب مشابه