- برنامهریزی، مطالعه و انجام بررسیهای لازم به منظور تهیه و تدوین عناوین سرفصلها، برنامههای آموزشی، واحدهای درسی و متون درسی در گرایشهای مختلف با مشورت و راهنمایی از مدیران گروهها در محدوده مقررات
- پیشنهاد واحد موظف، حق مدیریت و نحوهی ارتقاء مرتبه اعضای هیأت علمی براساس آییننامه ارتقاء به مراجع ذیربط
- انجام کلیه امور مربوط به نظارت و ارزیابی آموزشی و پژوهشی تمامی اعضای هیأت علمی (اعم از آموزشی و پژوهشی) و انجام اقدامات لازم جهت تشکیل جلسات کمیتههای تخصصی دانشگاه به منظور جذب، تبدیل وضعیت، ترفیع، ارتقاء و … آنان با هماهنگی رییس دانشگاه
- صدور احکام استخدامی، تبدیل وضعیت، ترفیع، مأموریت و … و نیز تنظیم قرارداد همکاری علمی برای کلیه اعضای هیأت علمی (اعم از آموزشی و پژوهشی) پس از انجام تشریفات قانونی لازم جهت تأیید رییس دانشگاه
- برنامهریزی، سازماندهی، هماهنگی و نظارت بر کلیه فعالیتهای مدیریت خدمات آموزشی و گروه برنامهریزی، نظارت و ارزیابی آموزشی
- تدوین اصول اجرایی امور آموزشی و پیشنهاد آن به شورای آموزشی دانشگاه و یا کمیتههای تخصصی ذیربط
- نظارت بر حسن اجرای برنامهها و فعالیتهای آموزشی و دورههای تخصصی دانشکدهها و مراکز آموزشی وابسته
- همکاری با مدیریت ارتباطات در خصوص برقراری ارتباط با سایر دانشگاهها و مؤسسات آموزشی در داخل و خارج از کشور به منظور انجام مبادلات دانشجویی
- ارائه برنامههای اجرایی آموزشی برای رشد کمی و کیفی معاونت مربوطه با همکاری سایر اعضاء در راستای طرح جامع راهبردی و چشمانداز دانشگاه
معرفی معاونت آموزش
از زمانی که نخستین گروه دانشجویی در سال ۱۳۸۴ شمسی (۲۰۰۵ میلادی) در «مرکز آموزش عالی مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب»، مشغول به آموزش و تحصیلات تکمیلی شدند تا سال 1392 که دانشگاه ادیان و مذاهب تنها در سه دانشکده ادیان، شیعهشناسی و مذاهب اسلامی دانشجو میپذیرفت، نزدیک به چهارصد دانشجو فارغالتحصیل شدند. گسترده شدن نیاز به مطالعات ادیان و مذاهب، بنابر گزارش ممیزی این دانش در سال 1392، نشان از آن دارد که نیاز به تأمین نیروهای متخصص در بخشهای پژوهشی مطالعات ادیان و مذاهب و گاه حتی رایزنیهای بینالمللی، در سراسر کشور و منطقه رو به فزونی دارد.
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی با برگزاری دو آزمون اختصاصی(طلاب) و سراسری، در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، با توجه به اعلام ظرفیت دانشکدههای دانشگاه تا چند برابر ظرفیت، داوطلبان را فرامیخواند که پس از برگزاری مراحل آزمون و سنجش و تأیید صلاحیت علمی داوطلبان، مراتب را به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اعلام میدارد و سپس ثبتنام دانشجویان را در دستور کار قرار میدهد.
مهمترین فعالیت های دانشگاه با در نظر گرفتن اهداف آموزشی دانشگاه در حوزه آموزش و تحصیلات تکمیلی صورت می پذیرد. گزیده وظایف این معاونت عبارتند از:
* نظارت بر حسن اجرای مقررات آموزشی در دانشگاه
* تهیه دستورالعمل های مختلف آموزشی و تحصیلات تکمیلی با همکاری شورای آموزش در خصوص حسن اجرای مقررات
* نظارت بر عملکرد آموزشی دانشکده ها
ساختار اداری
برنامهریزی و بهرهبرداری مطلوب از امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی آموزشی در جهت توسعه، ارتقاء و بهبود سطح آموزشی دانشگاه
برنامهریزی و اجرای دورههای کوتاه مدت آموزشی و تخصصی
طرح مسائل و مشکلات آموزشی در شورای آموزشی
انجام کلیه امور مربوط به پذیرفتهشدگان و دانشآموختگان دورههای آموزشی کوتاه مدت، دورههای آزاد و مجازی
ایجاد هماهنگی میان دانشکدهها و مراکز آموزشی وابسته به دانشگاه در مورد فعالیتهای امور آموزشی
مطالعه و بررسی سالانه نیازها و تجهیزات کمک آموزشی و ارائه آن به مراجع ذیربط
فراخوان دورههای آموزش آزاد و مجازی و پیشنهاد برگزاری دورههای جدید آموزش آزاد و رشتههای مجازی جدید به مسئولین مربوطه
برقراری ارتباط مستمر و مداوم با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش آموزش کشور به منظور اطلاع از تعداد داوطلبان و شرایط ویژه مورد نظر در خصوص پذیرش دانشجو و دریافت پیشنهادهای آنها و انعکاس در دفترچهها و اطلاعیههای مربوطه
اجرای امتحانات میانترم و پایانترم دانشگاه با همکاری واحدهای مربوطه
بررسی و اظهار نظر در خصوص درخواست دانشکدهها برای ایجاد رشته یا گروه جدید و ارائه آن به شورای دانشگاه
نظرخواهی از دانشکدهها در خصوص تغییرات برنامههای آموزشی
شرح وظایف اداره کل برنامهریزی آموزشی و امور هیئت علمی
اداره برنامهریزی و گسترش
الف) واحد برنامه ریزی:
- بررسی و بازنگری در نظام و روشهای آموزشی و ارائه پیشنهاد برای بهبود نظام و روشها؛
- بررسی و بازنگری در شیوههای اجرایی و برنامهریزی آموزشی و درسی؛
- بررسی و بازنگری در آییننامهها و مقررات دورههای تحصیلات تکمیلی؛
- شناسایی مشکلات دورههای تحصیلات آموزشی و ارائه راهحل برای آنها؛
- برنامهریزی و اجرای دورههای، کارگاهها و نشستهای آموزشی؛
- مطالعه و بررسی نیازهای دانشکدهها در راستای ایجاد رشته و طرح توسعه دانشکدهها؛
- نظرخواهی از دانشکدهها در خصوص تغییرات سرفصلها و برنامههای آموزشی؛
- پیگیری فرایند بازنگری برنامههای درسی؛
- تدوین برنامههای درسی؛
- فراهم ساختن زمینه توسعه دانشگاه از طریق استفاده از امکانات موجود آموزش؛
- برنامهریزی آموزشی متناسب با نیازها و تحولات علمی و فنی در کشور؛
- بررسی طرحها و پیشنهادهای ارائه شده به منظور رفع موانع اجرایی رشتهها؛
- تعیین راهکارهای لازم و برنامهریزی و حمایت از ایجاد و گسترش دانشگاه؛
- فراهم نمودن زمینههای لازم به منظور تحقق همکاری بین دانشگاه ادیان و مذاهب با دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی در خصوص امور آموزشی و علمی؛
- دبیری شورای آموزشی دانشگاه و تنظیم و تدوین مصوبات این شورا؛
- تهیه ساختارها، الگوها و روش های مناسب برای طراحی و تدوین برنامههای آموزشی و درسی؛
- تهیه و تدوین آییننامهها، دستورالعملها و مقررات آموزشی و درسی مورد نیاز؛
- انجام تحقیقات و مطالعات آموزشی و درسی به منظور ارتقای سطح کیفی برنامههای آموزشی و درسی، بهره گیری از تجربیات سایر کشورها در حوزه های مرتبط و تدوین طرح های برنامهریزی آموزشی برای پیشنهاد به مراجع ذیصلاح؛
- انجام فعالیتهای نیازسنجی آموزشی و تهیه ساختار آموزشی مورد نیاز حوزه های شغلی؛
- تدوین استانداردهای آموزشی و شرایط یادگیری مطلوب آموزشی هر یک از دروس برنامه درسی؛
- ارزیابی مستمر برنامههای درسی و بازنگری آنها به منظور به روز نمودن و ارتقای محتوای آموزشی با توجه به نیازهای حوزه های شغلی؛
- پاسخگویی و رفع ایرادات برنامههای درسی؛
- تهیه، تدوین و بررسی برنامههای آموزشی و درسی و ارزیابی مراجع تدوین، بررسی و تصویب برنامه درسی؛
- شناسایی مراکز، انجمنهای علمی- پژوهشی، و انتخاب افراد توانمند برای برنامهریزی درسی و ایجاد بانک اطلاعاتی متخصصان تدوین برنامه درسی؛
- سازماندهی و بهکارگیری ظرفیتهای خارج از دانشگاه جهت تدوین و بازنگری برنامه درسی، حذف، ادغام، جایگزینی، تغییر دروس و رشته و گرایشهای موجود و ارائه پیشنهاد به مراجع ذیصلاح؛
- مستند سازی فرآیندها، اتوماسیون هوشمند جریان کارها و ارائه گزارش های مورد نیاز به مراجع ذیصلاح؛
- هدایت و نظارت بر نیازسنجی آموزشی متقاضیان به منظور ظرفیت سازی در بخشهای اقتصادی و اجرایی؛
- مطالعه و تعیین اولویت ها و شاخص های آموزشی مورد نیاز به منظور حسن اجرای دورههای آموزشی؛
- بسترسازی به منظور تنوع بخشی و توسعه دورههای آموزش باز و از راه دور براساس نیازهای جامعه؛
- همکاری و مشارکت در تدوین مکانیزمهای مناسب در راستای تحقق اهداف نظام آموزشهای باز و از راه دور؛
- برنامهریزی جهت فراهم ساختن امکان تامین دورههای مورد نیاز مشاغل؛
- بررسی، ثبت و اعلام وضعیت منابع درسی دوره کارشناسی در سیستم جامع آموزشی و تعیین میزان واحد نظری و عملی و ذکر میزان ساعات لازم برای رفع اشکال گروهی طبق آئین نامه فعالیتهای علمی؛
- بارگذاری کلیه اطلاعات لازم در سیستم جامع آموزشی قبل از شروع هر ترم جهت انجام ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان در مقطع تحصیلی کارشناسی از قیبل: اطلاعات پایه در خصوص معرفی دروس، مصوبات رشتهها، سرفصل دروس رشتهها، منابع درسی و معادل سازی دروس، کدگذاری رشتههای تازه تاسیس و کدگذاری تمامی دروس ارائه شده جدید؛
- تهیه و تنظیم تقویم دانشگاهی با هماهنگی با بخش تحصیلات تکمیلی و اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه؛
- تهیه فهرست دروس کلیه رشتههای فعال دانشگاه براساس آخرین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی؛
- انجام امور مربوط به فعالیتهای آموزشی (تدریس) و پژوهشی (راهنمایی و مشاوره پایان نامه ارشد و دکتری) اعضای هیئت علمی؛
- بازنگری آیین نامه فعالیتهای علمی در هر سال تحصیلی با همکاری بخش های علمی؛
- نظارت بر تهیه نامه ها، دستورالعملها و …. ارجاعی از سوی مقام مافوق؛
- شرکت در کمیسیون ها، سمینارها و جلسات مختلف حسب دستور و تهیه گزارشهای مورد نیاز جهت استحضار مقام مافوق؛
- سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات کارکنان تحت سرپرستی؛
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق (مجموعه محموله و مصوبه هیئت امنا دانشگاه).
ب) واحد گسترش:
- برقراری ارتباط مستمر و مداوم با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به منظور ایجاد رشته و جذب اساتید؛
- تعیین راهکارهای لازم و برنامهریزی و حمایت از ایجاد و گسترش رشتههای دانشگاه؛
- پیگیری، بررسی و تصویب برنامههای آموزشی و درسی ابلاغ به واحد های مجری؛
- برنامهریزی جهت شناسایی زمینه های گسترش آموزش های باز و از راه دور؛
- بسترسازی و مشارکت در زمینه ایجاد و گسترش مراکز برون مرزی دانشگاه؛
- هماهنگی و تعامل با دفتر گسترش آموزش عالی وزارت عتف در زمینه توسعه رشتهها و آموزشکده های جدید؛
- فراهم سازی مقدمات توسعه رشتهها و مراکز جدید و ارتقای آموزشکده به دانشکده؛
- دریافت درخواست های تأسیس رشته و انجام امور کارشناسی ، طرح در کمیتههای تخصصی ذیربط و صدور مجوزهای لازم؛
- بررسی مستندات رشتههای مورد تقاضای دانشکده/آموزشکده های تابعه و ارائه به دفتر برنامهریزی و گسترش به منظور تصمیمگیری؛
- انجام مطالعات و تحقیقات لازم در زمینه ی شناسایی رشتههای نوین “مهارت بنیان” و بین رشتهای با توجه به آمایش منطقهای و نیاز دانشکدهها؛
- تعامل با وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و تحقیقات و سایر دانشگاه های مرتبط در زمینه توسعه رشتهها و آموزشکده های جدید؛
- جمع آوری اطلاعات مشاغل در استان های مختلف و به روز داشتن آمارهای ذیربط در بحث آمایش آموزش عالی؛
- بستر سازی و مشارکت در زمینه ایجاد و گسترش مراکز برون مرزی دانشگاه؛
- تعیین اصول، معیارها و شاخص های توسعه و اصلاح و به روزآوری مداوم فرایندهای درخواست رشته و تاسیس آموزشکده؛
- انجام هماهنگی های لازم با سازمان سنجش درخصوص پذیرش دانشجودرمقاطع ودورههای مختلف؛
- ایجاد هماهنگی و پشتیبانی بین مراکز متقاضی پذیرش دانشجو با سازمان سنجش آموزش کشور؛
- احصای نتایج پذیرشهای هر نیم سال تحصیلی در جهت توسعه و گسترش و بررسی رشتههای مورد درخواست مراکز تابعه دانشگاه و ارائه به مراجع ذیربط؛
- رصد مداوم جمعیت دانشجویان، ظرفیت پذیرش، صندلی خالی، امکانات و تجهیزات مورد نیاز رشتههای دایر به منظور توسعه، تجمیع و در صورت لزوم حذف رشتهها؛
- تهیه دستور کار جلسات شورای ساماندهی و گسترش دانشگاه و برگزاری مرتب جلسات آن در رابطه با موضوعات مختلف توسعه و گسترش؛
- تنظیم ابلاغ ها و دعوت نامه ها برای افراد ذیصلاح جهت حضور در جلسات شورای ساماندهی و گسترش دانشگاه؛
- نظارت بر تهیه نامهها، دستورالعملها و امور ارجاعی از سوی مقام مافوق؛
- سازماندهی فعالیتهای مربوط، تقسیم کار ، تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات کارکنان تحت سرپرستی؛
- شرکت درکمیسیونها، سمینارها و جلسات مختلف حسب دستور و تهیه گزارشهای مورد نیاز جهت استحضار مقام مافوق؛
- پاسخگویی و ارایه راهنمایی های لازم بصورت مکاتبه، حضوری و تلفنی به دانشکده/آموزشکده ها و سایر واحدهای ذیربط؛
- بررسی ضرورت یا عدم ضرورت ایجاد یا ابقای دورهها و رشتههای تحصیلی دردانشگاه؛
- بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص برنامههای درسی پیشنهادی گروههای آموزشی دانشکدهها؛
- مطالعه ، بررسی و تصمیم سازی در مورد نحوه ارائه دروس دورههای مختلف دانشگاهی؛
- بازنگری و بررسی سرفصل ها و اتخاذ تصمیمات نهایی درخصوص تصحیح ، ایجاد ، ادغام یا حذف دروس دورههای تحصیلی؛
- ا رائه نظرات تخصصی و کارشناسانه به گروههای آموزشی؛
- دعوت از صاحب نظران دانشگاهی و غیر دانشگاهی به منظور مشاوره در گروههای آموزشی درصورت نیاز؛
- بررسی درخواست گروهها و دانشکده در مورد ایجاد و راه اندازی رشتههای جدید در مقاطع مختلف؛
- بررسی درخواست ایجاد گروه آموزشی جدید و تبدیل گروههای آموزشی به دانشکده؛
- مطالعه و بررسی ایجاد دانشکدههای جدید و ارتقای واحدهای دانشگاهی؛
- بررسی درخواست های مربوط به ایجاد دورههای آموزشی آزاد و نظایر آن؛
- تهیه گزارشات سه ماهه به مقام مافوق و معاون محترم آموزش؛
- انجام امور محوله از سوی مقام مافوق.
اداره نظارت و ارزیابی آموزشی
- ارزیابی جامع عملکرد نظام آموزشی شامل پیشرفتها، شناخت موانع، مشکلات، تدوین و ارائه گزارش سالانه؛
- نظارت در انجام امور استخدامی اعضای هیئت علمی آموزشی دانشگاه؛
- نظارت بر کل سامانههای زیر مجموعه آموزش دانشگاه؛
- نظارت بر حسن اجرای آییننامهها، بخشنامه ها و مصوبات آموزشی در واحدهای ذیربط؛
- رسیدگی به مشکلات دانشجویان و برآورد نارسائیهای آییننامهها و مصوبات و پیشنهاد راهحل به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه؛
- تهیه و تنظیم و نظارت بر قوانین، مقررات، آییننامهها و دستورالعملهای برنامهریزی آموزشی و درسی به منظور ارائه به مراجع ذیصلاح برای تصویب و نظارت بر حسن اجرای مصوبات.
- انعکاس مشکلات ناشی از دروس بدون منبع یا دارای منبع خارج از دانشگاه و درخواست تدوین منبع خودآموز از گروههای علمی مربوط؛
- تعامل با واحدهای ذیربط حوزه معاونت آموزشی و دانشگاه در جهت بهبود روند امور آزمونها و ارتقای کیفیت آموزشی؛
- تهیه شیوه نامه های مربوط به صلاحیت تدریس مدرسین و نظارت بر انجام فعالیتهای ذیربط در دانشکدهها؛
- نظارت بر ثبت اطلاعات حوزههای مختلف در سامانه آموزش عالی(HES) و تایید درخواستهای رشته جدید در آن؛
- بررسی دفترچههای پذیرش و اعلام نقطه نظرات دانشگاه به سازمان سنجش آموزش کشور جهت اعمال در دفترچههای آزمون؛
- طراحی، تدوین و پیاده سازی نظام، معیارها و شاخصهای ارزیابی، ردهبندی و سنجش کارایی آموزشی واحدها؛
- کنترل و نظارت بر روند اجرای سیاستها، راهبردها و برنامههای عملیاتی حوزه معاونت بر اساس برنامههای مصوب؛
- ایجاد و اجرای نظام مدیریت کنترل پروژه در حوزه معاونت آموزشی؛
- نظارت و ارزیابی کلی عملکرد آموزشی واحدهای جهاددانشگاهی بر اساس دستورالعملهای مربوطه؛
- نظارت بر نحوه هزینه کرد منابع اعتباری بودجه حوزه معاونت آموزشی تخصیص یافته به حوزه معاونت آموزشی واحدها؛
- بررسی مشکلات آموزشی واحدها و ارائه گزارش و پیشنهاد به مقام مافوق؛
- ارزیابی و ارائه پیشنهاد تجدیدنظر، بهبود و اصلاح در فعالیتها و برنامههای آموزشی جهت تطبیق با سیاستهای کلان دانشگاه و سنجش اثر بخشی برنامههای اجرا شده؛
- ارزیابی فعالیتهای مراکز آموزشی از ابعاد مختلف ( نیروی انسانی، تجهیزات، فضای کالبدی، روش آموزش، فناوری و…)و انعکاس آن به مسئولین مربوطه؛
- ارزیابی و تحلیل خط مشی کلی فعالیتهای آموزشی دانشگاه با توجه به آمار و اطلاعات عملکردی حاصله؛
- مدیریت نظرخواهی و نظر سنجی از مخاطبین دورههای برگزار شده جهت اطلاع از نیازها و انتظارات و پیشنهادات آنها(حسب مورد)؛
- ایجاد ارتباط و بازدیدهای ادواری از واحدها و مراکز آموزشی تابعه به منظور آشنایی و بررسی مشکلات آموزشی آنان و پیگیری رفع و اصلاح مشکلات؛
- همکاری و مشارکت در تدوین دستورالعمل و انجام ارزشیابی کمی و کیفی دورههای آموزشی ضمن خدمت استادان؛
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور تسهیل اجرای ارزشیابی ادواری از عملکردهای آموزشی واحدها؛
- مدیریت نظارت بر ارزیابی عملکرد اعضای هیئت علمی و مدیران آموزشی واحدهای مختلف و انعکاس آن به مسئولین مربوطه؛
- پیگیری تشکیل شوراها و کمیسیونهای مرتبط با حوزه کاری؛
- تهیه، تدوین و انتشار گزارشهای ادواری مدیریتی درون حوزهای؛
- انجام مأموریتها و امور مرتبط با حوزهکاری.
اداره جذب و امور هیئت علمی
الف) دبیرخانه هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی
- شناسایی و تعیین نیازهای جذب اعضای هیئت علمی در گروههای آموزشی و پژوهشی؛
- انجام فراخوان عمومی برای جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه؛
- تصمیمگیری در خصوص نحوه و چگونگی استخدام اعضای هیئت علمی اعم از قراردادی، پیمانی، رسمی-آزمایشی، رسمی-قطعی، هیئت علمی طرح سربازی، مأموریت و انتقال اعضای هیئت علمی در چارچوب آییننامهها و مقررات مربوطه؛
- اعلام نظر درخصوص جذب اعضای هیئت علمی متقاضی استخدام در دانشگاه و متقاضیان راتبه تحصیلی از لحاظ تواناییهای علمی و صلاحیت عمومی؛
- نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات مربوط به استخدام اعضای هیئت علمی؛
- ارائه گزارشات مستمر سالیانه حسب مورد به هیئت مركزی جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم؛
- برگزاری جلسات هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه؛
- اجرای مصوبات هیئت اجرایی جذب دانشگاه؛
- انجام مکاتبات با مرکز جذب و نظارت ( وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)؛
- پاسخگویی به متقاضیان و معترضین نتایج جذب هیئت علمی؛
تقویم مراحل جذب اعضای هیئت علمی
فراخوان عمومی برای استخدام اعضای هیئت علمی یک بار در سال از طریق سامانه و در ماههای اردیبهشت و آبان از طریق وب سایت وزارت علوم به صورت متمرکز انجام خواهد شد. زمانبندی مراحل جذب به شرح زیر می باشد:
1- دریافت و جمعآوری درخواست متقاضیان
2- بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیئت اجرایی جذب
3- تشکیل و تکمیل پرونده برای متقاضیان دارای شرایط اولیه و ارسال به کمیتههای بررسی تواناییهای علمی و صلاحیت عمومی
4- نتیجه بررسی صلاحیت عمومی و علمی دردانشگاه
5- اتخاذ تصمیم در هیئت اجرایی جذب دانشگاه
6- ارسال خلاصه پرونده متقاضیانی که در هیئت اجرایی جذب دانشگاه مورد تأیید قرار گرفته به دبیرخانه هیئت مرکزی جذب وزارت علوم
7- اتخاذ تصمیم نهایی توسط هیئت مرکزی جذب وزارت علوم
8- اعلام نتیجه نهایی توسط دانشگاه به متقاضی
ب) دفتر امور اعضای هیئت علمی و مدعوین
- گرنت آموزشی اعضای هیئت علمی؛
- کارنمای آموزشی اعضای هیئت علمی؛
- ترفیع سالیانه اعضای هیئت علمی دانشگاه؛
- پایه تشویقی اعضای هیئت علمی دانشگاه؛
- رکود علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه؛
- آموزانه (حق التدریس) اعضای هیئت علمی و مدرسان مدعو دانشگاه؛
- همکاری اعضای هیئت علمی با سایر دانشگاهها و موسسات؛
- همکاری مدرسان مدعو؛
- تدوین و بازنگری آیین نامهها و شیوهنامههای اعضای هیئت علمی در حوزه معاونت آموزشی؛
- تحلیل قوانین و مقررات در طراحی سامانههای کاربردی آموزشی؛
- انجام امور مربوط به مصوبات آموزشی هیئت امنا، شورای مدیران و هیئت رئیسه؛
- انجام امور مربوط به کسر از موظفها و خارج از شمولهای اعضای هیئت علمی دانشگاه؛
- انجام امور مربوط به واحد موظف و حق مدیریت اعضای هیئت علمی دانشگاه؛
- انجام امور مربوط به حق التحقیق رساله و پایان نامههای اعضای هیئت علمی خارج از دانشگاه؛
- امور مربوط به حق الزحمه داوری (رساله/پایان نامه)، حل تمرینها و ..؛
- انجام امور مربوط به آیین نامههای اعضای هیئت علمی؛
- تهیه گزارشات آماری حوزه معاونت آموزشی؛
- پشتیبانی سایت معاونت آموزشی دانشگاه؛
- تهیه جدول تطبیق تخصص عضو علمی با نوع درس در مقطع کارشناسی، از طریق هماهنگی با گروه علمی ذیربط.
خدمات آموزشی
اداره آموزش
سید محمدجواد میرقیصری: رییس اداره خدمات آموزشی. تماس با داخلی: 143-32802610-025
سید حسین چاووشی حسینی: کارشناس آموزش واحد برادران.
حمیده طاهری نیا: کارشناس آموزش واحد خواهران. تماس با داخلی: 260-32802610-025
محمد مهدی شریفی اصل: کارشناس خدمات آموزشی دانشجویان عراقی. تماس با داخلی: 124-32802610-025
تحصیلات تکمیلی و امور پایان نامه
ایاد ساری: رئیس اداره تحصیلات تکمیلی و امور پایان نامه. تماس با داخلی: 0253171 1682
علیرضا ارویلی: کارشناس امور پایان نامه ها. تماس با داخلی: 162-32802610-025
بایگانی
سید روح الله کاظمی: رئیس اداره بایگانی. تماس با داخلی: 141-32802610-025
محمدرضا خاکفرجی: کارشناس مسئول بایگانی آموزش. تماس با داخلی: 181-32802610-025
کریم بابایی: کارشناس بایگانی آموزش. تماس با داخلی: 188-32802610-025
دانش آموختگان
هادی جوانمردی: رییس اداره دانش آموختگان. تماس با داخلی: 566-32802610-025
محمدرضا طالبی: کارشناس اداره فارغ التحصیلان ایران داک. تماس با داخلی: 173-32802610-025
پذیرش
حسین افروزان: رییس اداره سنجش و پذیرش. تماس با داخلی: 102-32802610-025
ناصر مفرح بجندی: کارشناس مسئول امتحانات. تماس با داخلی: 133-32802610-025
مرکز یادگیری الکترونیکی
درحال بروزرسانی
در حال بروزرسانی
برنامه ریزی امور آموزشی
در حال بروز رسانی
در حال بروزرسانی