قابل توجه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد؛

فرصت ثبت نام در کنکور دکتری سازمان سنجش را از دست ندهید

تاریخ انتشار:

دانشجویان علاقه‌مند به ادامه تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب می‌توانند برای بالا بردن امکان قبولی خود در دانشگاه ادیان و مذاهب، ضمن شرکت در آزمون اختصاصی در موعد مقرر، در آزمون سازمان سنجش نیز شرکت کنند. دهم آذرماه 1399 آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون دکتری سازمان سنجش آموزش کشور است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رحمان بوالحسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ادیان و مذاهب دعوت کرد در صورت تمایل به ادامه تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب، علاوه بر آزمون اختصاصی، در آزمون سازمان سنجش نیز شرکت کنند.

وی درباره علت این امر گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب به عنوان یک دانشگاه حوزوی از دو طریق آزمون اختصاصی و آزمون سازمان سنجش نسبت به پذیرش دانشجو اقدام می‌کند. لذا با توجه به این‌که امکان پذیرش از دو روش فراهم است و طبیعتاً استقبال بیشتری نیز صورت خواهد گرفت، علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در هر دو آزمون، امکان قبولی خود را بالا ببرند.

بوالحسنی هم‌چنین گفت: دانشجویان فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های حوزوی اعم از طلبه و غیرطلبه می‌توانند در آزمون اختصاصی دانشگاه ادیان و مذاهب شرکت کنند، و این یک فرصت برای قبولی می‌باشد اما شرکت در آزمون سازمان سنجش می‌توانند امکان قبولی را افزایش دهد.

وی در پایان گفت: دهم آذرماه 1399 آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون دکتری سازمان سنجش می‌باشد و به دانشجویان عزیز دوره کارشناسی ارشد دانشگاه ادیان و مذاهب توصیه می‌کنیم، در این آزمون نیز شرکت کنند تا بتوانند با خیالی آسوده به قبولی در مقطع دکتری بیندیشند. لذا برای ثبت نام می‌توانند به آدرس sanjesh.org مراجعه نمایند.

مطالب مشابه