با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب؛

کاروان استانی 100استارت آپ به قم رسید

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در روی‌داد کاروان استانی سرمایه‌گذاری 100استارت‌آپ که پنجشنبه 22 آبان‌ماه 1399 به صورت مجازی برگزار خواهد شد، تیم‌های استارتاپی استان قم توسط داوران و سرمایه‌گذاران کشوری بررسی می‌شوند.

در پنج هفته نخست کاروان سرمایه‌گذاری استانی، این مجموعه پس از سفر به استان‌های خراسان رضوی، سمنان، کردستان، زنجان، فارس، قزوین، خوزستان و تهران از مجموع 399 طرح تأیید شده، 38 تیم به داوری نهایی راه یافتند که در نهایت 11 تیم برای سرمایه‌گذاری برگزیده شدند و تاکنون پنج تیم موفق به جذب سرمایه قطعی و تعدادی نیز در مرحله بررسی موشکافانه قرار دارند.

این روی‌داد هر هفته با داوری افراد شاخص در اکوسیستم استارت‌آپی کشور برگزار شده و نتایج در پایان همان روز اعلام می‌شود. کاروان سرمایه‌گذاری استان قم توسط 100استارت‌آپ و شتاب‌دهنده صدران و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، صندوق پژوهش و فناوری کریمه، پارک علم و فناوری استان قم، مؤسسه دانش‌بنیان برکت، مدرسه اسلامی هنر، پلتفرم باسلام و دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود تا بتواند با سرمایه‌گذاری درست، پشتیبانی، و راهبری مستمر، تیم‌های حاضر را به موفقیت برساند.

هم‌چنین در این روی‌داد نماینده شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران ملی از جمله یکصداستارت‌آپ، خانه نوآوری، صندوق سرمایه‌گذاری اجوتک و صندوق سرمایه‌گذاری شناسا نیز حضور دارند تا بتوانند به صورت مشترک بر روی استارت‌آپ‌ها سرمایه‌گذاری نمایند.

لازم به ذکر است تیم‌های استارت‌آپی می‌توانند تا نوزدهم آبان‌ماه 1399 طرح‌های خود را از طریق سایت www.100startups.ir ارسال نمایند.

 

مطالب مشابه