روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌کند:

دوره های آموزشی نویسندگی و مصاحبه

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دوره‌های «چگونه مصاحبه کنیم؟» و «چگونه بنویسیم؟» به همت روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود.

هریک از این دو دوره به صورت یک پکیج با 51 درصد تخفیف برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر شرکت در دوره‌های مذکور در دوره «چگونه مطالعه کنیم؟» نیز به صورت رایگان شرکت نمایند.

این دوره‌ها با تدریس استاد حسن طاهری به صورت مجازی در 14 جلسه برگزار می‌گردد که دو جلسه آن به صورت کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

سرفصل‌های دوره «چگونه مطالعه کنیم؟» عبارت است از: کتاب‌شناسی، انگیزه مطالعه، تعیین گرایش مطالعاتی، مطالعه مفید، هسته مطالعاتی، پیش‌نیاز مطالعه، روش‌های مطالعه، تقویت ذهن برای مطالعه.

سرفصل‌های دوره «چگونه بنویسیم؟» عبارت است از: شیوه و سبک، سوژه و موضوع، منابع و جست‌وجوی اطلاعات، تنظیم متن و پاراگراف، آغاز و پایان متن، تیتر و عنوان، انواع یادداشت در رسانه.

سرفصل‌های دوره «چگونه مصاحبه کنیم؟» عبارت است از: روش‌های مصاحبه، رموز موفقیت مصاحبه، امکانات مصاحبه، مقدمات مصاحبه، انواع مصاحبه، پارازیت در مصاحبه، تنظیم مصاحبه.

گفتنی است ظرفیت بسیار محدود است و علاقه‌مندان می‌توانند تا دهم آذرماه 1399 از طریق آی‌دی @adyanpr در پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام و یا شماره تلفن 02532802610 داخلی 465 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

مطالب مشابه