نتایج آزمون زبان های خارجی (عربي و انگليسي) اعلام شد

تاریخ انتشار:

با توجه به برگزاری آزمون زبان‌های خارجی (عربي و انگليسي) در روز پنج‌شنبه مورخ 24/08/1397 در دانشگاه اديان و مذاهب، نتايج آزمون مذكور براساس نمره صفر تا صد اعلام شده است. بر اساس اعلام مركز زبان دانشگاه اديان و مذاهب ملاك قبولي در آزمون مذكور براي دانشجويان دانشگاه اديان و مذاهب كسب حداقل نمره 60 بوده است. اين نتايج به‌صورت غيرموثر در ميانگين كل و نمره كيفي در كارنامه تحصيلي دانشجو ثبت مي‌شود.

دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب برای دريافت نتايج به سامانه جامع آموزش (سادا) مراجعه نمايند. بدیهی است درصورتی که دانشجوی مراحل ثبت‌نام خویش را به‌صورت کامل طی ننموده است، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قادر به درج نمرات کسب شده در آزمون نخواهد بود. ارزشیابی این آزمون کیفی بوده و نمره کسب شده هیچ تاثیری در میانگین دوره آموزشی ندارد.

داوطلبانی که دانشجوی دانشگاه ادیان و مذاهب نیستند براي دريافت نتيجه بايد به به سایت azmoon.urd.ac.ir مراجعه نمایند (یادآوری این نکته ضروری است که به دلیل اینکه سامانه مذکور دارای محدودیت‌های است بخش به عنوان مصاحبه و نتیجه نهایی دارد که طبیعتاً برای این داوطلبان خالی می‌باشد). مرکز زبان دانشگاه ادیان و مذاهب براساس درخواست داوطلبان نامه و گواهی دال برشرکت در آزمون و نمره کسب شده در آزمون را ارایه خواهد نمود. بدیهی است دانشگاه ادیان و مذاهب تعهدی مبنی بر پذیرش نمره کسب شده در سایر مراکز آموزشی برعهده ندارد.

 

شماره تماس: 32802610 – 025      

واحد زبان عربی (داخلی 247)

واحد زبان انگلیسی (داخلی 222)

دفتر دانشکده زبان و فرهنگ ملل (داخلی 237)

 

لینک اعلام نتیجه داوطلبان (غیر از دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب)

مطالب مشابه