به همت دانشکده فلسفه؛

در مراسمی از خدمات علمی و اجرایی دکتر حمیدرضا شریعتمداری تجلیل شد

تاریخ انتشار:

با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه در مراسمی از خدمات علمی و اجرایی دکتر حمیدرضا شریعتمداری تجلیل شد

تودیع و تکریم حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حمیدرضا شریعتمداری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم تودیع و تکریم حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حمیدرضا شریعتمداری رئیس سابق دانشکده فلسفه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی جعفرطیاری، قائم مقام ریاست دانشگاه و جمعی از اعضای هئت علمی، اساتید و دانشجویان این دانشکده و دیگر دانشکده‌ها در سالن  امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.

بر اساس این گزارش، اعضای هیئت علمی شرکت کننده در این مراسم ضمن تاکید بر روحیه و اخلاق بسیار خوب و منعطف حجت‌الاسلام و المسلمین شریعتمداری بر سعه صدر و همراهی ایشان با دانشجویان، کارمندان و همه اعضای هیئت علمی تاکید کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین شریعتمداری در پایان ضمن تشکر از اظهار لطف همه مسئولین دانشگاه عنوان کرد؛ در دانشکده فلسفه کارهایی انجام شده و همچنین در حال انجام است که امیدوارم رئیس جدید این دانشکده آنها را پیگیری کند. یکی از مهمترین وجوهی که من به رئیس جدید تأکید می‌کنم ادامه ارتباطات خارجی دانشکده و قوت گرفتن این موضوع است. با توجه به اینکه بیشتر اساتیدی که در این دانشکده حضور دارند به زبان انگلیسی تسلط دارند می‌توان به ادامه برنامه‌های بین‌المللی این دانشکده امیدوار بود. برنامه‌های پژوهشی و همچنین توجه به پایان‌نامه‌هایی که در این دانشکده دفاع می‌شود نیز یکی از موضوعاتی است که باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی ادامه داد: برای من همیشه دانشگاه ادیان و مذاهب اولویت اول بوده است و از همان آغازی که با حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب بنا شد این دانشگاه شکل بگیرد، این دانشگاه را در اولویت‌های خود قرار دادم. در طول سال‌ها حضور در این دانشگاه و با برخی مشکلات هیچ‌وقت دانشگاه و ریاست دانشگاه را تنها نگذاشتم و تلاش کردم همواره با دانشگاه همراهی کنم. ان شاءالله در ادامه هم همینطور خواهد بود و تلاش خواهم کرد هر جای این دانشگاه که مشغول به فعالیت هستم مفید باشم و موجب ارتقای دانشگاه و دانشجویانش شوم.

 

shariatmadari-philosophy
shariatmadari-philosophy
shariatmadari-philosophy2
shariatmadari-philosophy3
shariatmadari-philosophy4
shariatmadari-philosophy5
shariatmadari-philosophy6
shariatmadari-philosophy7
shariatmadari-philosophy8
shariatmadari-philosophy9
shariatmadari-philosophy10
shariatmadari-philosophy12

مطالب مشابه