رئیس هیئت مدیره دانشکده جامع کوت تاکید کرد؛

گسترش همکاری‌های علمی دانشکده جامع کوت و دانشگاه ادیان و مذاهب

تاریخ انتشار:

رئیس هیئت مدیره دانشکده جامع کوت با معاون ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه ادیان و مذاهب دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر طالب الموسوی رئیس هیئت مدیره دانشکده جامع کوت عراق با حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد مهدی تسخیری معاون ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه ادیان و مذاهب دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ در این دیدار دکتر طالب الموسوی با تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و خدمات دانشگاه ادیان و مذاهب در خصوص تسهیل امور اداری برای دانشجویان عراقی مشغول به تحصیل در این دانشگاه بر گسترش همکاری‌های علمی و فرهنگی تاکید کرد.
در این جلسه که در محل دفتر دانشگاه ادیان و مذاهب در تهران برگزار شد طرفین در خصوص تبادل استاد، نظارت علمی مشترک،وپژهش‌های دوجانبه ونیز در مورد پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری، تحقیقات علمی مشترک و برگزاری سمینارها، سخنرانی‌ها و کارگاه‌های مختلف مشترک به تبادل نظر پرداختند.
در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد مهدی تسخیری با ابراز خوشحالی از حضور رئیس هیئت مدیر دانشکده جامع کوت گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب ارتباطات بسیار خوبی با دانشگاه‌های معتبر جهان دارد و ما آمادگی داریم تجربیات را در اختیار مراکز و جوامع علمی،فرهنگی و بین المللی عراق قرار داده و از تجربیات ارزشمند این مراکز نیز استفاده کنیم.

مطالب مشابه