دانشکده ادیان ابراهیمی؛

دوره فوق العاده آمادگی دکتری و ارشد مطالعات ادیان به زبان انگلیسی و عربی

تاریخ انتشار:

به زودی دوره فوق العاده ای برای آمادگی متقاضیان کارشناسی ارشد و دکتری به زبان‌های عربی و انگلیسی برگزار خواهد شد؛ شرکت در این دوره برای عموم آزاد بوده همه علاقه‌مندان در تمام سطوح زبانی حتی از مقدمات و پایه می‌توانند در آن شرکت کنند. از مهمترین مزایای آن دریافت گواهی حضور در دوره و درج شدن آن در پرونده، برای ورود به دانشگاه ادیان و مذاهب خواهد بود.

به گزارش مدیر گروه ادیان ابراهیمی؛ این دوره جهت آمادگی بیشتر علاقه مندان به دوره دکتری و ارشد مطالعات ادیان برنامه ریزی شده اما شرکت تمامی علاقه ‌مندان خصوصا داوطلبان دکتری و ارشد 1402 برای افزایش شانس قبولی در دانشگاه ادیان و مذاهب و نیز دانشگاه‌های دولتی توصیه می‌شود.

این دوره برای علاقه مندان در تمام سطوح زبانی حتی از مقدمات و پایه می‌باشد. 

این دوره بیشتر شامل واحدهای زبان عربی و انگلیسی کاربردی است که با هدف آشنایی و آمادگی هرچه بیشتر دانشجو جهت ورود به رشته ادیان ابراهیمی به یکی از دو زبان فوق، تعبیه دیده شده؛ جهت سهولت حضور دوستان در برنامه اقداماتی صورت پذیرفته از جمله: برگزاری کلاس‌ها در ساعات عصر و دسترسی به ویدئوی کلاس؛ ضمنا درج سابقه این دوره در پرونده علمی پذیرفته شدگان ارشد و دکتری و تقدیم گواهی علمی به دوستان، از مزایای شرکت در این دوره خواهد بود. این دوره شامل دروس زبان تخصصی و دروس محتوایی است که انتخاب واحدهای آن اختیاری خواهد بود.

جهت ثبت نام درخواست خود را به آیدی ایتا @dabiradyan ارسال کنید.
جهت اطلاع  از برنامه ها میتوانید در کانال‌های زیر عضو شوید:

ایتا به آدرس          https://b2n.ir/n65382

تلگرام به آدرس      https://b2n.ir/s49660

مطالب مشابه