در دانشگاه ادیان و مذاهب؛

از اولین رساله دکتری در مورد مکتب حاج قاسم سلیمانی دفاع می‌شود

تاریخ انتشار:

جلسه دفاعیه اولین رساله دکتری در مورد مکتب حاج قاسم سلیمانی با موضوع «تبیین و تحلیل اندیشه و عملکرد تقریبی شهید قاسم سلیمانی و دستاوردهای آن» در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود.

مکتب حاج قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همزمان با ایام سومین سال‌روز شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش، جلسه دفاعیه اولین رساله دکتری با موضوع «تبیین و تحلیل اندیشه و عملکرد تقریبی شهید قاسم سلیمانی و دستاوردهای آن» در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ این رساله توسط حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالحامد مقدس‌نیان دانشجوی دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب نگاشته شده است. استاد راهنمای این رساله حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مهدی فرمانیان و استاد مشاور آن نیز حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمد معینی‌فر می‌باشند.

این دانشجوی دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب در قسمتی از رساله خود آورده است:«در طول تاريخ پر فراز و نشيب اين سرزمين، بسياری از بزرگان و چهره های تاثير گذار آمده‌اند و از خود آثار مکتوب و يا به فراخور نقش و تاثير خود در سطح جامعه، تغييرات بنيادين ايجاد کرده‌اند. در عصر حاضر شاهديم که در تاريخ معاصر و پس از رحلت امام خمينی (ره) فردی در توان جامعه ايرانی ظاهر شد که توانست در حيات و شهادت خود، تاثير شگرفی در ميان آحاد جامعه با هرگونه باور مذهبی و دينی ايجاد کند.»

گفتنی است در این جلسه دفاعیه که اولین رساله دکتری در مورد مکتب حاج قاسم سلیمانی می‌باشد، جهت پاسداشت مقام شهید و شهادت جمعی از خانواده معظم شهدا و علاقه‌مندان آن شهید والامقام نیز حضور خواهند داشت.

مطالب مشابه