با حضور ریاست دانشگاه؛

از ترجمه کتاب «عهد جدید» با حضور رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب رونمایی شد

تاریخ انتشار:

از کتاب «عهد جدید» نوشته دکتر بارت دی ارمان یکی از اندیشمندان معاصر دین پژوهی با ترجمه حجت‌الاسلام حسین توفیقی در دانشگاه ادیان و مذاهب رونمایی شد.

کتاب «عهد جدید» ترجمه حجت‌الاسلام و المسلمین حسین توفیقی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به مناسبت هفته پژوهش از کتاب جدید حجت‌الاسلام و المسلمین حسین توفیقی به نام «عهد جدید» در دانشگاه ادیان و مذاهب با حضور ریاست دانشگاه حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب، مترجم کتاب و اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه ادیان و مذاهب رونمایی شد.

در این مراسم که به همت معاونت پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد،حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب ضمن تشکر و تقدیر از فعالیت‌های حجت‌الاسلام و المسلمین حسین توفیقی درحوزه ادیان، کتاب جدید ایشان را یک کتاب بسیار مهم در عرصه شناخت مسیحیت عنوان کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین توفیقی مترجم کتاب نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت کتاب و نویسنده آن عنوان کرد: باید از ریاست دانشگاه با دید و افق بلند جهانی که تلاش می‌کنند که همواره در حوزه ادیان فعالیت مفیدی انجام دهند سپاسگزاری کرد. این موضوع یکی از موضوعات مهم و فراگیر عالم است که در بطن همه انسان‌ها قرار دارد.حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب شخصیتی است که با سفرهای متعدد بین‌المللی تلاش وافری کرده که بتوانند با ارتباطات علمی مذهب اسلام و تشیع را در جهان بشناساند. این کتاب نیز با حمایت و پیگیری مجموعه دانشگاه ادیان و مذاهب به ثمر نشسته است که از همه افراد در این مجموعه تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: کاری که انجام شده است ترجمه کتابی از دکتر بارت دی ارمان است که حقیقتا یکی از اساتید مطرح و بارز در حوزه ادیان و دین شناسی می‌باشد. ایشان یکی از اندیشمندان معاصر جهانی است که در حال حاضر حدود ۷۰ سال دارد. او اگر چه معتقد به دین نیست اما کتاب‌های ارزشمندی در حوزه ادیان نوشته است.

pajohesh-weeks1
pajohesh-weeks1
pajohesh-weeks2
pajohesh-weeks3
pajohesh-weeks4
pajohesh-weeks5
navvab-pajohesh
pajohesh-weeks6
pajohesh-weeks
pajohesh-weeks7
pajohesh-weeks8
pajohesh-weeks9
pajohesh-weeks10
pajohesh-weeks11
pajohesh-weeks12
pajohesh-weeks13
pajohesh-weeks14
pajohesh-weeks15
pajohesh-weeks16
moeinifar-pajohesh
hossein-tofighi

مطالب مشابه